Trevlig helg!



Nu har det kommit upp gula detaljer på tavellisten i hallen, så det gula temat fortsätter där. Jag trivs med att välkomnas av en så uppiggande färg!

Mathias har nyss åkt i väg för att spela hockeyturnering mellan olika företag inom hans bransch. Jag hoppas att jag får hem en man utan blåöga eller uppskrapad axel, något som hände vid två träningstillfällen förra året... För Emmy väntar 6-årskalas om några timmar och under tiden kanske jag och Ebba vågar oss ut på stan en sväng. Jag önskar er alla en trevlig helg!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sofie

Så fräscht med gult! Gult är sån fin kontrast mot brunt och grönt, som färgerna i tavlan.



Ha en fin lördag! (och hoppas maken kommer hem oskadd :)

skriven
#2: milla

Uppiggande & glatt, grattis till 6-åringen & hoppas mannen klarar sig oskadd, här kommer vi ingen vart idag.Snö & drivvind är inget skoj att köra i. Ta´t lugnt i trafiken.Kram Milla

skriven
#3: Inspirera Mera

Vilken härlig färg, precis det man behöver nu i mörkret.



Trevlig helg ♥

skriven
#4: Annas inspiration

Gult piggar upp :-)



hoppas du har en skön söndag

KRAM

skriven
#5: fru Sätterlund

Gult är så friskt och fräscht!

Hoppas maken kom hem helskinnad ;)



Ha det gott!

Kramar Therese

skriven
#6: HUSnrNIO

Så snyggt det blev med de gula färgglada detaljerna! Ha en bra start på den kommande veckan.

skriven
#7: Hanna

Gul är kul....f-låt kunde inte låta bli att rimma :) Jag har förresten fastnat för gult på kläder. En fräsch färg!

skriven
#8: Mari

Blev mysigt med det gula...

Gul är en underbar färg men jag får lixom inte till det...så är det med vissa färger. Nu när det är kallt, snö i massor behövs det verkligen.

Jag tog mej bort på stan och det var nästan folktomt, skönt!



Ha det så bäst och kram!!!



skriven
#9: Carina - inspirera

Gult är så snyggt! Det behövs verkligen en färgklick nu i allt det vita...

Hoppas maken överlevde hockeyn.

Här har helgen varit lugn och skön - med mycket social verksamhet...trevligt!

Kramen.

skriven

Kommentera inlägget här :