Tavellist

Vår hall är ganska lång och smal och för att höja mysfaktorn satte vi i dag upp en tavellist under familjetavlan från Isa Form. Med tre kivilyktor känns det genast lite mer ombonat tycker jag! Däremot ska jag spana efter gula ljuslyktor framöver, eftersom gult får fortsätta vara accent i hallen i vår.



I onsdags kväll fick Ebba feber, men hon är nu frisk igen. I stället är det storasyster Emmy som ligger med hög feber. Tur i oturen att hon inte fick feber i fredags när vi skulle på genrepet. Jag hoppas att hon snart är piggare, men med en bästa vän som tittar förbi med en pysselbok blir i alla fall tillvaron som sjuk lite roligare.

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Jenny

Jättefint, tavellister är en bra inredningspryl! Fler stackare som legat i feber :-( Inte roligt alls - hoppas de mår alldeles bra snart! Kram Jenny

skriven
#2: Hanna

Jag känner igen rådjuret på tavellisten :) Stackars små som måste vara sjuka. Emmy timade det iaf bra genom att vänta med att bli sjuk till efter genrepet.

skriven
#3: Carina - inspirera

Tavellister kan man ha till mycket...riktigt snyggt!

Jag skulle också vilja ha något från Isa Forms fina prylar.

Dottern är också sjuk här hemma...inget kul. Förkylningarna kommer tätt nu tycker jag.

Kramen.

skriven
#4: Milla

Ser fint ut och härligt att det är så smidigt att förändra...Kram Milla

skriven
#5: Inspirera Mera

Vad fint det blev! Hoppas hon kryar på sig.

Kram Sandra

skriven
#6: Helena

Vad smart! har aldrig tänkt på att man faktiskt kan sätta tavellisten under tavlan. Det blev fint! Isa form har så härliga tavlor, skulle vilja beställa massor från henne.

Kram Helena

skriven
#7: lotta

krya på dig! fint de blev med tavlan och kiwilyktorna på tavellisten!!

skriven
#8: Mari

Vilken härlig tavla...ska oxå få upp en list i mitt blååååååååååååååååa kök....urk. Men det får vara blått ett tag till. Har ju köpt nya köksmöbler så det blev ett litet lyft iaf. Bildbevis kommer snart.

Fick till ett inlägg idag, hurra!

skriven
#9: HUSnrNIO

Vad fint det blev. Hoppas hon snart är feberfri. Här är vi mitt uppe i hosta:( Ha en trevlig måndag.

skriven
#10: cecilie-bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad fint :D

skriven
#11: pysseliten

Tavlorna från isa form är så fina :)

skriven
#12: fru Sätterlund

Riktigt snyggt!! Isa Forms illustrationer är ju underbara :) Jag gillar att ha tavellist under så man kan ställa tex lite ljus under :)



Ha det gott,

Kram Therese

skriven

Kommentera inlägget här :