Kommentarer

Är det fler än jag som har haft problem att kommentera hos bloggare med blogg.se de senaste dagarna? Ofta när jag ska kommentera så dyker ordverifieringsrutan upp och när jag fyllt i den står det något i stil med "fel på sessionsdata" och "din kommentar har kanske inte kommit fram". Trist. Jag har själv fått kommentarer de senaste dagarna, men har felmeddelandet dykt upp även hos mig? 

Jag har besökt och kommenterat hos många och här får ni i alla fall en liten hälsning om mina kommentarer inte kommit fram de senaste dagarna. Dagens i-landsproblem kan tyckas, men det är så trist att skriva en lång kommentar som sedan inte kommer fram... KRAM

Kommentarer :

#1: Emma

Hello! Ja jag har oxå haft det problemet men bara hos vissa, vet inte vad det kan bero på!?:( Tråkigt när man har skrivit en lång kommentar och att det inte fungerar, hoppas det löser sej! Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Ullis

Hej bästis! Jag har ingen blogg som jag läser med den adressen så jag kan inte hjälpa dej med svaret. Men de kanske har haft fel på sin sida ang det? Vi får hoppas att du snart kan kommentera deras bloggar :)



Nu har jag skrivit en liten kråka i din blogg med, jag är jättedålig på att skriva kommentar. Men det ska bli ändring på det :) Hoppas ni har det bra ♥ PUSS!

skriven
#3: milla

Har inte märkt något. Kram Milla

skriven
#4: DAHLARNA

Hej! Ja, jag tycker att jag råkar ut för det alldeles för ofta! Otroligt irriterande & tråkigt. Det kommer & går i perioder här på blogg.se.... Jag har försökt hos dig några dagar, men inte lyckats. Så tydligen gäller det inte för alla...

Hoppas att denna kommer fram....



Ta hand om dig & ha en riktigt bra dag!

KRAMAR

skriven
#5: Mari

Sånt är så jäkla retligt rent ut sagt, sitter man och plitar en lång kommentar och så blir det blaha!

Jag brukar ibland när det strular spara kommenterna i Word....och sen kopiera i dem igen.



Ha en bra dag o kramen!!

skriven
#6: Hanna

Jag har haft bekymmer med att sidan uppdateras ständigt vilket gör att det jag skriver hips vips försvinner. Detta oavsett var jag skrivit. Har nu kommit på att man kan trycka på stop (röda krysset) innan man börjar skriva, då uppdateras inget och det skrivna finns kvar. Alltid värt ett försök iaf att klicka på röda krysset.

skriven
#7: Jenny

Jag har oxå detta problem men vad jag vet har mina kommentarer kommit fram ändå. Däremot har jag inte hört ifrån dig på ett tag så jag tar till mig ett hej här ;-) Kram Jenny

skriven
#8: fru Sätterlund

Vad tråkigt när det krånglar!! På det viset tycker jag blogspot är bättre...



Trevlig helg vännen!

Kramar Therese

skriven
#9: Inspirera Mera

Jag har inte haft det problemet. Inte roligt om det tjorvar!



Svar:

Tack för din åsikt! Det är alltid roligt att få chansen att förbättra bloggen. Det kommer helt klart bli mer sådana bilder i bloggen framöver. Kram Sandra

skriven

Kommentera inlägget här :