Inte utan min Surf Pillow

För ett par veckor sedan hade jag turen på min sida när jag vann en Surf Pillow i Dahlarnas tävling i samarbete med Bosign. Jag har haft min vinst i snart en vecka och jag är redan beroende. Den är supersmidig att ha i knät och underlättar verkligen mitt surfande, som oftast sker i tv-soffan nu för tiden.



Att valet blev en vit är kanske inte så överraskande för er som följer min blogg?!

Det här med att det strulat med kommentarerna är något som gett mig huvudbry ett tag, men i kväll provade jag att gå in på era bloggar via webbadresserna i stället för via bloglovin och då fungerade det så mycket bättre. Värt att testa om du också haft trubbel att kommentera. Det är tråkigt om det fortsätter att vara så att bloglovin är boven i dramat... eller så är det kanske min dator som inte samarbetar så bra med bloglovin? Nåväl, nu lämnar jag detta i-landsproblem och fortsätter att kika på OS-finalen i ishockey, trots att Tre Kronor inte är med. Bara en arbetsvecka kvar innan jag får ta sportlov!

Kommentarer :

#1: jenny

Grattis till vinsten. Såg både snygg & praktisk ut.

Jag har också haft problem med att kommentera men nu verkar det funka.

Kram

skriven
#2: Sandra | Inspirera Mera

Vilket underbar vinst du vann! Kan tänka mig att det blir stor skillnad istället för att ha den direkt i knät. Hoppas allt är bra med dig!

skriven
#3: milla

Ser bekvämt ut med den i knät. Här har sportlovet precis tagit slut och vardagen står för dörren. Önskar dig en skön ledighet.Milla

skriven
#4: lotta

åh så snygg den e!!!

skriven
#5: pysseliten

Den ser verkligen jätte skon ut att ha i knät .

Jag sitter ju ofta med med datan i knät framför tv .

I kväll har mannen spacklat så hopps få upp fonden i morgon .Det var ju snö skottning som vanlig idag med ;( Är så trött på all snö nu vill ha vår !!!

skriven
#6: Jenny

Va roligt med vinster - grattis! Jag är av naturen att jag aldrig vinner så jag orkar nästan aldrig delta längre ;-) Kram Jenny

skriven
#7: fru Sätterlund

Klockren vinst! En sån skulle jag med behöva :)



Vad roligt att ni också ska göra i ordning badrummet! Känner igen flera av katalogerna :) Håller med om att Limeserien är snygg som tusan men ack för dyr för våran budget...



Ha det gott,

Kramar Therese

skriven
#8: Änglahår

Den är så snygg! Vilken tur du hade.



/Änglahår

skriven
#9: Dahlarna

Vad KUL att du gillar din surf pillow!! Jag gillar verkligen min med.

Jag har faktiskt varit i kontakt med blogg.se kundservice pga att inte kunna skriva kommentarer & OM det mot förmodan går, så kommer det där med lösenord upp. Hatar att det strular. Man ägnar ju mycket tid vid andras bloggar & det är ju verkligen kul att få skriva en kommentar. Har också märkt att Bloglovin strular en massa - tråkigt!!! Det som är så himla bra annars.

Hoppas att du får en himla bra onsdag!! KRAMAR

PS. nu skriver jag från iPhonen & då funkar det tydligen....

skriven
#10: buy paper

Vad roligt att ni också ska göra i ordning badrummet! Känner igen flera av katalogerna

skriven

Kommentera inlägget här :