Badrumsrenovering

Hallå hallå! Här har det ekat öde i veckan bland annat på grund av att jag haft magont i två-tre dagar. Jag har inte haft magsjuka utan bara väldigt ont. Nu är det bättre och äntligen är sköna helgen här.

Under veckan har jag och Mathias i alla fall hunnit ta ett roligt beslut. Vi ska renovera det lilla badrummet här på övervåningen. Jag har hunnit vara och hämta ett gäng badrumskataloger och mina favoriter finns hos Hafa och Svedbergs. Än känns vi långt i från ett beslut, men jag lovar att uppdatera er allt eftersom besluten och renoveringen kommer i gång.


Katalogen från Hafa ligger längst upp och den är nog faktiskt högst upp på min lista också. Lime-serien har massor av snyggingar, men så kostar de en del också.

Jag har fortfarande lite trubbel emellanåt med att kommentera via blogg.se. Jag har hälsat på hos många av er, men det är nog inte alla kommentarer som kommit fram. Tråkigt :-( Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg! KRAM

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sandra | Inspirera Mera

Vad spännande att ni ska sätta igång med en badrumsrenovering! Det ska bli kul att följa.



Skönt att du mår bättre nu, inte roligt att ha ont i magen. Trevlig helg! ♥

skriven
#2: milla

Vad roligt med nya projekt...ser fram emot att följa er på resan.kram Milla

skriven
#3: Mari

Härligt att du mår bättre och badrumsplanering....så kul men ack så jobbigt. Det finns ju hur mycket snyggt som helst.



Ha en fortsatt bra helg!!! KRAM!

skriven
#4: Carina - inspirera

Vad härligt att ha en renovering att se fram emot...den bästa tiden är planeringsstadiet och så förstås slutpiffet! Ska bli kul att få vara med...

Kramen.

skriven
#5: HUSnrNIO

Skönt att du mår bättre nu! Himlans kul att renovera badrum och det där första med alla val och planering... :D Ha en trevlig helg!

skriven
#6: Emma

Åh vad roligt, ska bli kul att se vad ni väljer:) Ha en skön lördag, kram emma

skriven

Kommentera inlägget här :