&-tecken

På Village finns det nu många roliga bokstäver till bra pris. Jag har köpt ett &-tecken som jag ställt bredvid trasseltavlan i köket. 39 kr kostade det.





Både jag och Emmy har frisknat till nu och i går firade jag och Mathias en väldigt mysig första bröllopsdag. Ebba hostade tyvärr hela dagen lång och i går kväll fick hon feber. Hon verkar ha fått exakt samma feber och rossel i halsen som jag och Emmy hade, så smittorna går bara runt runt nu. Senaste månaden har varit helt sjuk för våran del och jag längtar verkligen efter att vi ska komma ur detta sjukdomshjul. Nu vill vi ut och njuta av den härliga vintersolen som äntligen kommit! Hoppas ni har en bra början på veckan! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lina

Snyggt &-tecken! Såg ett fint @tecken på Mias idag. Det skulle du nog gilla :) Stackars små sjuklingar! Men efter det här kan ni väl inte bli mer sjuka förhoppningsvis! krama om dem från Moster!

skriven
#2: ellinor

coolt tecken :P

skriven
#3: milla

Vilket fint & billigt &! Trist när förkylningarna bara förflyttar sig bland familjemedlemmarna.Hoppas ni snart blir friska så ni hinner njuta av vintersolen..kram Milla

skriven
#4: lukes

Tävling på min blogg. Berätta den roligaste vits du vet. Vinnaren får en länkning i en hel vecka på bloggen min och vitsen publiceras på min blogg :)

skriven
#5: Sara

Snyggt :P

skriven
#6: Carina - inspirera

Supersnyggt och bra pris!

Krya på er - det är inget kul att vara sjuka...

Kramen.

skriven
#7: fru Sätterlund

Låter som ett besök på Village är ett måste ;) Skitsnygg!



Vad trist när bacillerna bara går runt, runt. Krya på er!!

kramar Therese

skriven
#8: Annas inspiration

Grattis till er på er första bröllopsdag, härligt :-)



Mycket privärda bokstäver.

hoppas du fått en fin start på veckan

KRAM

skriven
#9: InneoUte-Malin

Japp, det känns verkligen som om hälsan tagit stryk av den långa vintern. Drygt... Hoppas att det ger med sig snart...



Tjusigt &-tecken. Fint stilleben du fixat till.

skriven
#10: House of Jammi - blogg och webshop

Vilket bra tips! Så fint det blev.



Missa inte TÄVLINGEN på min blogg.

skriven
#11: Jenny

Isch, inget kul när någon måste vara sjuk hela tiden - trist just med sånt denna årstid. Vilket fint &-tecken och till ett bra pris med ;-) Kram Jenny

skriven
#12: Inspirera Mera

Vilket fint &-tecken du köpt!

Kram Sandra

skriven
#13: Linda

Så snyggt och vilket bra pris dessutom.



Kram

skriven
#14: DAHLARNA

Hej!

Har försökt i flera dagar att skriva en kommentar till detta inlägg... Nu funkade det att skriva till ditt senaste inlägg, så jag hoppas att det funkar här med! Superfint &-tecken. Var i Village i grannstaden förra vecka & köpte några kuddfodral & en ljuslykta. Missade detta fina tecken så. Vilken bra pris!

KRAMISAR!

skriven

Kommentera inlägget här :