Urban

Jag har länge sneglat på IKEAs stol Urban som funnits i flera färger. För några veckor sedan slog jag till på en vit snygging till hallen och nu är vi oskiljaktiga.







...men hjälp vad jag är less på tapeten i hallen. Jag önskar att jag kunde tapetsera på egen hand, för maken är inte vidare värst sugen på mer hemarbete just nu efter ommålning och panelbyte under denna semester. Jag förstår honom, men samtidigt är det ju bara en vägg som ska göras då den andra väggen är vitmålad och får så förbli. Kanske han har lust framåt hösten?

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: pysseliten

jag har med en vägg jag vill göra om :) Hoppas på att slippa tjata vill så gärna ha panel på väggen .

skriven
#2: Lina

Haha men Anna! Matte ska väl inte behöva tapetsera om varje år :P Ni har ju så fint!

skriven

Kommentera inlägget här :