Spännande roligheter

I dagens post fanns ett extra roligt brev som innehöll...



På tisdag kväll åker jag mot Stockholm för att på torsdag få gå på Formexmässan för allra första gången :-) Jag kommer förutom att delta i pressfrukosten, bloggträff och andra spännande aktiviteter få träffa min bloggvän Dahlarna för allra första gången. Det ser jag fram emot väldigt mycket! Temat för höstens Formex är Happy och jag är verkligen happy att jag får möjlighet att uppleva detta. Det känns nästan overkligt att jag, som tidigare följt andra bloggares rapportering från Formex med spänning, själv ska få vara där och ta del av massor av inspiration. 

Under dagarna i huvudstaden kommer jag att bo hos en av mina käraste vänner, Jenny, som på julafton blev mamma till lilla Irma. Nu får jag äntligen träffa lilla sötisen och hennes föräldrar och samtidigt uppfylla mitt löfte att komma till Stockholm innan jag blir 30 ;-)

Bild: privat

Kommentarer :

#1: jenny

Åh vad roligt! Avis blir jag. Har aldrig haft möjligheten att åka på Formex än men jag hoppas att det ska klaffa nästa gång.

Kul att få träffa Dahlarna också:-) Hoppas ni får trevliga dagar.



Svar: Japp, riktiga blad är det. De står superbra i lite vatten och blir riktigt snyggt. När jag jobbade i blomsterbutik använde jag ibland några blad i buketter t.o.m.

Kram

skriven
#2: Madde

Ha så kul i Stockholm och njut av egentiden! Kramar

skriven
#3: Pysseliten

Hoppas ni får en bra dag och kul att träffa Dahlarna jag har ju haft turen att träffat henne :)

skriven
#4: Erika

Ha det så otroligt härligt och shoppa som tusan!!! ;) Krama Jenny och Irma från mig!

skriven
#5: Sandra | Inspirera Mera

Vad roligt! Jag hade tänkt fara men fick förhinder så jag ser fram emot att läsa om hur ni haft det.

skriven
#6: Åsas formaliteter

Hej!

Hittade hit via Dahlarna, som jag var på Formex med i vintras. Hoppas att ni får det trevligt!

Nu ska jag kika runt lite i din blogg. =)

skriven

Kommentera inlägget här :