Koziol your life!

Att tyska Koziol är ett av mina favoritmärken inom inredning är nog ingen hemlighet vid det här laget. Självklart besöktes deras monter på Formex.


Smyckesträd är en av nyheterna och ingen blir väl överraskad av att ett vitt nu står på min önskelista, även om bland annat de cerise/plommonlila också har en höstigt mysig färg.


Fåglarna är så söta!


Lika många gobitar som i en godisbutik.


Det gigantiska babelfatet som döljer sig under all blomster vore inte helt fel att ha på bron eller altanen.

Jag har nu avverkat två arbetsdagar efter semestern och börjar komma in i jobbrytmen igen. Nu fattas bara lite mer planering innan vi är redo att ta emot eleverna på måndag. Just nu sänds sista avsnittet av allsången, så sen kanske sommaren officiellt är slut?!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Jag gillar också deras produkter,

snyggt smyckesträd! Skulle jag vilja ha, finns de kanske redan på nätet?!! Måste kolla :-)



Vad skoj att få besöka formexmässan!



Kram

skriven
#2: HUSnrNIO

Läckra bilder på mkt fint! Ha en bra dag.

skriven
#3: LINAS

Så många snygga saker! Jag gillar verkligen Koziol också :)

skriven

Kommentera inlägget här :