Gobitar på Formex

I förra inlägget skrev jag att Koziols sortiment får mig att tänka på en godisbutik, men det fanns fler montrar med produkter som kvalar in i den kategorin.

Guzzini - Italienskt märke med massor av produkter som faller mig i smaken. 



Smarta förvaringsburkar med tätslutande lock.



 Brödskrinet finns såklart i flera färger och bestickförvaringen är en av produkterna jag fastnade allra mest för.



Bestick att bli glad av :-)

JellyBean - har fantastiska produkter för det dukade bordet som du kan handla direkt från deras egen hemsida.





Jag har hittills bara vita efterrättsskålar och en fruktskål i vitt, men det vore minst lika fint att ha till exempel en efterrättsskål i varje färg. Kakfatet med tillhörande kupa är en annan favorit.

KG Design - Enkla, snygga och tåliga produkter.



Glas- och grytunderläggen gillar jag både att köpa i många färger till mig själv, men tycker även att de är perfekta presenter.



Sweet Cake :-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Emma

Åh vad mycket fint du visar, älskar ju koziol så nu hamnade visst ett träd på min önskelista me:) Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Cia40:)

Ja detta var "ögongodis",jag tror jag blir mer sjuk i magen av detta än vanligt godis, när jag äter för mkt......Man vill ju bara HA.....hihi,och allt är ju så fint:)

KRAM, Cia:)

skriven
#3: HUSnrNIO

Kul att se dina bilder då jag själv, åter igen, inte besökte Formex. Ha en fin dag.

skriven

Kommentera inlägget här :