Branch Hanger - mini cabinet

Bosign har många snygga och smarta produkter. Sedan tidigare har jag en Surf Pillow och nu har jag även nyheten Mini Branch Hanger Cabinet i min ägo.







På själva hängaren och hela vägen ner längs grenen finns vaddering som skyddar köksluckan så att det inte blir repor.

I dag är jag och flickorna lediga, eftersom Emmys fritids har planeringsdag. Efter lunch tänkte vi besöka lekparken nere på stan och sen fika med kompisar. Det känns som ett skönt avbrott efter tre arbetsdagar :-) Jag önskar dig en fin dag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jennifer

Hihi söt blogg :)

skriven
#2: Elin Grindemyr

Vart har du hittat den fina kökshandduken??

skriven
#3: Elin Grindemyr

OK tack, får väl kika in en sväng där ;)

Ja korgen är urläcker. Me både tidningar o annat i, och även i ett badrum med toarullar i!

Halkade in på en blogg där jag såg att de skulle finnas kopior på ica maxi. Får nog bli en sväng dit ;)

skriven
#4: Frida

Va fint det var!

Hoppas din dag blev bra!



Jag har en grej till dig på min blogg :)



Trevlig helg!



Kram,Frida

skriven
#5: Annas inspiration

Vilken smart lösning! har sparat sidan bland mina favoriter.



Trevlig helg!

kramar Anna

skriven
#6: Karin

Snyggt!



Nu hittar du mig här istället.

Välkommen.



Karin fd Rosa m

skriven
#7: J

Oh, man får tacka för tipset :) Ett köp eller två blir det till nya köket :)

skriven

Kommentera inlägget här :