Bokstäver och hus

I ett tidigare inlägg gav jag en hint om Villages kommande höstsortiment. Hus och bokstäver håller i sig hos fler butiker denna höst. På Lagerhaus finns bland annat bokstäver i plåt som jag genast blev förtjust i när jag besökte en av butikerna i Göteborg. Husmotiv finns till exempel på påslakan, örngott och härliga filtar. Eftersom jag reste med tåg var mitt utrymme för shopping tyvärr begränsat, men jag fick med mig både en bokstav och en shoppingbag med husmotiv med mig hem.


Just nu har jag påsen nära balkongdörren och förvarar våra små dynor till balkongstolarna i den. När dynorna inte längre används kanske den får användas till pappersinsamlingen eller så kommer den väl till pass när leksaksförvaringen i vardagsrummet inte räcker till.


I samma serie som detta A i plåt finns också ett B och ett &-tecken. Jag har ställt mitt på tavellisten, men det går lika bra att skruva upp på väggen.


Så här ser det ut på tavellisterna nu. D:et köpte jag förra sommaren och det står för hela familjens efternamn så nu finns båda mina initialer där ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Nu är semestern slut för min del! Och då blir jag alltid lite extra köpglad...kul att fixa till lite mer hemma när man kryper in i sitt bo!

Jättefina bokstäver...de måste kollas in nästa gång jag är och shoppar!

Kramen.

skriven
#2: Catrin

Vart ifrån kommer de vita husen som står på den översta tavellisten?

skriven
#3: pysseliten

Jag har klämt på tyget 2 gånger redan är så sugen , Men vet inte riktig viklet rum jag ska ha det i .

Ebba ville inte ha det i sitt rum tråkigt nog ;(

skriven

Kommentera inlägget här :