Allhelgonapresent

Vi har precis avslutat en trevlig kväll tillsammans med goda vänner. Kvällen bestod av middag, god dryck och massor av godis hemma hos oss. Nu är disken avklarad och lugnet har lagt sig, förutom i huset mittemot. Några ungdomar i övre tonåren har föräldrafritt och har dragit hem en badtunna på gården. De har nu öppnat ytterdörren och spelar hög musik samtidigt som de tar sig ett dopp. Det är inte ofta det går så vilt till här på vårt lugna område, så jag antar att man får vara lite tolerant. Det var ju inte allt för länge sedan jag själv var i den åldern... men det är allt lite komiskt att ungdomar som flyttat hemifrån alltid tar tillfället i akt när föräldrarna åker bort.

Det var inte festen mittemot som var mitt syfte med detta inlägg utan jag ville bara visa vilket fint ljus jag fick av våra gäster.


En fin presentförpackning som jag nästan inte ville bryta, men till sist så...



Ett fint ljus från goda vänner på nya köksbordet känns som en passande avslutning på denna härliga lovvecka och helg. Nu avslutar jag med ett "woooooooh" som hälsning från de glada mittemot. Sov gott!

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Fin present!



ha en skön söndag

stor kram

skriven
#2: Milla

Låter som det var livat...Ja när ungdomen tar över..var landar man själv, då? smile

Kram Milla:D

skriven
#3: Carina - inspirera

Hoppas att ni fick lite nattro så småningom!

Vilket vackert ljus - bra presenttips nu när det behövs mycket ljus...

Kramen.

skriven
#4: Emma

Så gulligt ljus:) Kan man aldrig ha för många av!!! Ha en bra vecka, kramar emmsan

skriven
#5: fru Sätterlund

Vilken fin present! Tänk vad lite pynt kan göra för ett ljus :)



Hoppas det lugnade ner sig hos grannarna till slut :)



Kramar Therese

skriven
#6: InneoUte-Malin

Det gäller verkligen att påminna sig själv om det där ibland... att de inte var så längesen man själv stod för tjo och tjim. :-)



Fiint ljus! Förstår att du blev glad!

skriven
#7: lotta

tjusig ljusbricka!!!

skriven

Kommentera inlägget här :