Knivmagnet från KG

I dag fick jag det trevliga samtalet från Village att de nu fått hem knivmagneterna från KG Design och att de lagt undan några stycken till mig. Passande nog befann jag mig precis just då hos min frisör lite längre ner på stan för att köpa schampo, så det var bara att bege sig upp till Gallerian och köpa dem. Det blev fyra stycken och jag valde att bara ta vita.



...och utan blixt





I samband med att jag satte upp knivmagneterna rensade jag lite på köksbänken och förpassade bland annat perkulatorn till ett skåp. Den är ju inte snygg för fem öre, men drömmen är en espressomaskin och den skulle minsann inte hamna i något skåp ;-)

Jag och mina flickor har varit lediga i dag och vi har verkligen haft en lugn och skön dag. I morgon väntar däremot jobb och dagis igen. Sköt om er!

Förresten, min besöksstatistik har ökat en del den sista tiden och det glädjer mig massor. Även om jag inte alltid uppdaterar flitigt är det jättekul att ni verkar kika in ändå. Finns det några nytillkomna läsare som skulle vilja säga hej?!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Sara Lundin

Jag läser, har gjort det ett tag men kan ju ändå säga HEJ! :)

skriven
#2: Anna

Hej, hej! Älskar din blogg och kikar in nästan dagligen för att se om du fyndat något fint. Du har verkligen öga för inredning!

skriven
#3: AKP

åååh jag ÄLSKAR den vita "blomman" i krukan!! Var kommer den ifrån?? =))

skriven
#4: InneoUte-Malin

Enkla och fina. :-)

skriven
#5: lotta

så snygga!! ser att ni har samma anders petter knivar som vi :-)

Ha en bra dag!!

skriven
#6: Petra

snyggt :) hoppas du får en toppen onsdag. kram

skriven
#7: dahlarna

De var verkligen riktigt snygga! Har jag inte sett förut! Vad mysigt med en ledig dag tillsammans. Vi har det på fredag, då barnen har studiedag. Mannen har också tagit ledigt. Hade tänkt åka till badhuset, men nu verkar det som att vi måste sitta i kö för att få vaccin istället.... :-(.



Ha en bra onsdag!

KRAMISAR!!

skriven
#8: Annas inspiration

Hej hej!



tack för dina snälla ord.

Fina, mycket smidigt sätt att förvara knivarna.

Roligt att statistiken ökar!



ha en fin onsdag!

stor kram

skriven
#9: Carina - inspirera

Så fina...ett jättebra julklappstips!

Måste kollas upp ;)

Kramen.

skriven
#10: jenny

Både snyggt & praktiskt:-)

Härligt med en ledig dag...själv vet jag knappt vad det är för dag nu förtiden då man går hemme jämt;-)

Kram

skriven
#11: Emma

Snyggt och smidigt, village är bra:)Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#12: Pysselprinsessan

Vilka fina! Diskreta och praktiska! Å vilkem superfin ljusstake i förra inlägget! Jag är själv ute efter något liknande!

Kramar

skriven
#13: Hanna

Schnygga! Du ger mig så fina idéer. Såna kanske jag införskaffar då jag kommer på besök till din stad ;) Förresten, snygg blomma/kruka ni har på köksbänken. Det är samma som vi har fast tvärtom. Vi har svart blomma å vit kruka.

skriven
#14: CrimsonAnna

Vad kostar de där underbara magneterna per styck? Det var något av det mest praktiska jag sett på år och dag.

skriven
#15: Livet hemma hos Linda

Jag kikar in här nästan dagligen. En jättemysig blogg du har:D



Superfina knivmagneter du har shoppat

Kraam

skriven
#16: fru Sätterlund

Vilken smidig grej :) Mycket trevligare än en skena. De har mycket bra och snyggt på Village - me like :)



Trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#17: HUSnrNIO

De där tyckte jag var snygga. Syns inte så mkt som vissa andra jag spanat på vilket jag tycker om. Ha en trevlig kväll.

skriven
#18: Siri

Är så sugen på att köpa dessa själv men jag har ju en vanlig knivmagnet...kanske en klapp tillbrorsan och deras nya kök ;)

Fin blogg du har! Här kommer jag att kika in ofta :)

skriven
#19: Malin

Fiffiga magneter!!! jag är en ooooooooooooold läsare:P Kram kram

skriven
#20: Dessi

Så snygga! KG Design har mycket snyggt!

skriven

Kommentera inlägget här :