Smygtitt på balkongen

I helgen fick jag nog av att vänta på att nya utemöbler ska inhandlas (det är ju allt lite smådyrt...) så jag tog fram våra gamla slitna och försökte göra det bästa av situationen. Jag köpte bland annat också två gröna planteringskassar på IKEA, men än så länge har de inte fått någon plantering i sig. Därför får ni se vad jag prydde bordet med i stället ;-)


Myggljuset är nytt och kommer från Lagerhaus och hjärtat köpte jag på blomsteraffären i min hemort för ett par år sedan. Lilla fågeln i blomman är ett reafynd från Village och har också ett par år på nacken. Under bordet skymtar en bänk som de förra ägarna lämnat kvar och som vi klädde om förra helgen.

I eftermiddags när Mathias hämtade Ebba på dagis hade hon fullt med var i ena ögat. Hon och flera andra barn på hennes dagis verkar ha drabbats av ögoninflammation och det smittar ju så lätt bland de små. Därför får det bli en lugn hemmadag för henne i morgon, men eftersom jag har ett viktigt möte blir det vab för maken denna gång. Sköt om er!

Kommentarer :

#1: InneoUte-Malin

Fint! Skönt att man inte behöver köpa nytt alltid för att ordna det lite trevligt omkring sig.



Trist att de där sjukorna aldrig tar slut. Här hemma har vi två flickor med scharlakansfeber. :-( Krya på din lilla Ebba!

skriven
#2: dahlarna

Kul att få se en liten skymt av er balkong! Fint du har gjort på bordet!



Hur har din tisdag varit? Min har varit riktigt intensiv! En elev bad mig hålla käften, en stortjöt, en får inga pengar av soc & står snart på bar backe & en är gravid. Kan ju inte klaga på att jag behöver sitta & rulla tummarna på jobbet direkt... Har även hunnit med ett besök hos sjukgymnasten, ett besök hos en ny läkare, slagit in paket till stora sonen som fyller 8 imorgon & tittat på semifinalen i Eurovisionsschlagern. Puh! Nu väntar verkligen sängen! KRAMAR i MASSOR!

skriven
#3: Therese

Ser härligt somrigt ut!

Inget vidare med ögoninflammation :-(

Hoppas det ger med sig fort!

Kram Therése

skriven
#4: CrimsonAnna

Det ser ju jättefint ut. Det vita hjärtat på den svarta bakgrunden är pricken över i. Hoppas Ebbas öga blir fint igen snart:)

skriven
#5: Mari

Man får tag vad man haver och i detta fall blev det ju supermysigt!



Dessa ögoninflammationer....smittar som attan. Fick en vid senaste förkyldningen och den var inte grann och inte jag heller för den delen. Bara att försöka att inte smitta resten av familjen.



Kram och ha det så gott!!

skriven
#6: Annah

Kul att någon verkar använda sig av det man har istället för att köpa nytt och slutresultatet blev ju riktigt fint!

Hoppas ögoninflammationen ger med sig fort!

Kram ANnah

skriven
#7: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så mysigt det ser ut! Kram

skriven
#8: fru Sätterlund

Tråkigt att det är så dyrt med utemöbler... Det finns så mycket snyggt men för lite pengar i plånboken :) Det är perfekt när man kan styla om och återanvända sånt man redan har- det gillar jag :)



Hoppas att ögat snabbt blir bra. Det är lite tråkigt att det smittar så lätt men det går ju ganska fort över iaf :)



Ha det så gott,

Kramar Therese

skriven
#9: Lotta

vilket ursööööött myggljus! maste jag spana efter nästa gang jag e pa lagerhouse!

kram

skriven
#10: Malin

Åhhd e där planteringskassarna vill jag också ha...de gröna. Kram

skriven
#11: HUSnrNIO

Blev fint. Tänk att jag inte har kommit på tanken med myggljus:O Trevlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :