Tack 9A!

I dag hade vi skolavslutning och hur mycket vi än ville ha dem kvar har vi nu släppt i väg våra kära 9A och övriga nior vidare i livet. Vädret hade gärna fått visa sig från en annan sida än gråmulet och småregnigt, men vi fick ändå en varm sista dag tillsammans. Alla kramar och snälla ord från dessa 16-åringar kommer att finnas kvar i minnet och förhoppningsvis kunna fungera som uppmuntran när det känns tungt en trist höstdag. Lycka till underbara ungdomar!


Ett hopplock av några rosor jag fick av eleverna.

Nu jobbar jag bara två dagar till och sen kan jag också ta sommarlov. Det behövs vill jag lova, för nu är huvudet alldeles för fullt. I går glömdes till exempel ett bvc-besök bort och det är inte likt mig. Nä, nu vill jag bara mysa och äta glass med flickorna i många veckor framöver!

Kommentarer :

#1: Lina

Så skönt med lov! Å jag vill komma och hjälpa till med glassen!! Kramar

skriven
#2: fru Sätterlund

Skönt att höra att det finns fler virriga i landet :) Vad skönt att få sommarlov!

Sköt om dej!

Kram Therese

skriven
#3: Mari

Det låter nåt det att få vara hemma så länge. Själv jobbar man några veckor till. Motigt värre.



Fina blomster du fick....lite uppiggande i "höstvädret" iaf.



Kram och bara njut nu!

skriven
#4: InneoUte-Malin

Åh, bara två dagar till sommarlov. Så gott! :-) Förstår att det måste känna tufft att ta farväl av elever som du spenderat så mycket tid med. Härligt att se dem kasta sig ut i framtiden dock. Njuter i de här tiderna med alla lyckliga studenter överallt.



Ha en skön helg!

skriven
#5: Lotta

åååh vad härligt med sommarlov runt hörnet!!! stor kraaaaaaaam

skriven
#6: Therése

HÄRLIGT med lite ledighet framöver ;-)

Bara njut!

Kram Therése

skriven
#7: Dahlarna

Härligt med lite rosor!



Stora sonen hade skolavslutning idag! Jag valde den framför min egen skola. Nästa år tar "mina" mentorselever studenten - så då kommer jag ju att vara med där. Regnet stod som spän i backen & deras avslutning var utomhus. Vi var dock välklädda med regnställ & paraply - men det var ju svårt att fota. Hade ju hellre haft en fin sommarklänning & ballerina på mig... ;-) KRAMAR!

skriven
#8: Petra

vad fina blommor du fick av eleverna ;) du är värd dem efter allt fint arbete du gjort. kram och trevlig helg

skriven

Kommentera inlägget här :