Stringfunderingar

Under helgen skulle vi sätta upp vår gamla kökshylla som nu målats vit. Problemet är bara att själva hyllan är sjukt tung och väggen som den ska sitta på är bara en gipsvägg, så maken var lite skeptisk till hela arrangemanget. När vi stod där i köket och skulle besluta oss för hur hyllan skulle hänga säger han plötsligt "äh, köp en Stringhylla i stället". Lyckan är gjord! Nu håller jag däremot på och velar om jag ska ta en helvit hylla eller om jag kanske ska välja svarta gavlar med vita hyllplan. Ett i-landsproblem av rang, men jag har riktigt svårt att bestämma mig. Återkommer i den frågan när jag lyckats välja...

Uppdatering: I går kväll hade jag äntligen bestämt mig och åkte då till en lokal affär och beställde svarta gavlar och vita hyllplan. Vi har till exempel en svart fläkt och många andra svarta detaljer i köket, så därför fick det bli lite svart också även om jag såklart gärna tagit en helvit också. Gavlarna är ju inte så dyra, så om vi blir less på svart kan vi enkelt byta :-)

Kommentarer :

#1: Inspirera Mera

Åh vad roligt att du ska köpa en string, de är så fina!

Kram Sandra

skriven
#2: Jenny

Härligt när de säger magiska ord som är precis de man vill höra! ;-) Du får visa vad det blev sen! Kram Jenny

skriven
#3: Dahlarna

Hihihi - tänkte först på något HELT annat när jag läste rubriken.... ;-)



Tänk vad härligt det är när mannen tar initiitiv till inköp! Har tyvärr inte varit med om så många sådanan inköp - men något ;-)!



Kollade in din länk. Vit /Plexi var ju kanonsnygg.Jag tror kanske att vitt/vitt håller mer i längden. Nu är det supersnyggt med svart/vitt, men frågan är hur länge??? Min syster köpte precis en vit/vit. De är supernöjda. KRAMAR!

skriven
#4: Blogg by Maliin Stoor

Det tror jag du gjorde rätt i!

Svart som accent kommer bli toppen, hoppas på bilder snart!



Maliin

skriven
#5: Syrran

skriven
#6: Syrran

Hihi, rolig rubrik! Det kommer nog att bli super, var ska ni ha den i köket? Ovanför köksbordet typ lr? Kramkalas

skriven

Kommentera inlägget här :