Kök med String

Stringhyllan jag beställde tidigare i somras har äntligen landat i vårt kök. Efter att ha bott i huset i ett år känns det rätt trevligt att ha fått upp något på den tomma väggen vid köksbordet. En ny lampa känns också helt rätt jämfört med de som satt där innan (nu har jag tyvärr ingen bild på dem, men i gamla lägenheten såg de ut så här).



Klockan beställde jag från Balders Hage i våras och lampan köpte vi häromdagen på Cervera.






Omaka köksstolar som ni ser...







Oj, det blev en del bilder. Tack för att du orkade scrolla ända hit ;-) Nu har Mathias bara denna vecka kvar av sin semester, så vi passar på att bara njuta av att ta dagen som den kommer, nu när allt hemmafix är klart för denna gång. Småfix finns ju alltid, men det är skönt att kunna ta det när andan faller på. Hoppas ni också mår gott!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Nä men tack söta :-)

vad kul att kika in hos dig!



Stringhyllan är så fin,

är sugen på en sådan

men vet ej var jag ska klämma in den ;-)



ha en fin kväll

kramen

skriven
#2: Pysseliten

åååHH super fin vill med ha en :) Har en som jag fått av svärmor men den är inte likadan ska måla den till min flickas rum

skriven
#3: Ullis

Det blev ju jättefint gumman! ♥ Du är duktig på inredning, kanske du vill komma hem till oss och hjälpa till? :) Puss!

skriven
#4: House of Jammi - blogg och webshop

Så fint det blev med Stringhyllan, de är verkligen fina och klassiskt eleganta!

skriven
#5: Jemps

Snyggt! Timern på klockan fungerar alldeles utmärkt! Talar av egen erfarenhet! ;-) Jag såg just på min blogg att jag också gått loss på bilder, fast va fasen - eller hur?! :-) Kram kram från moi och v.18!

skriven
#6: Rebecka

Stringhyllor är ju så fina, den passade riktigt bra där. Måste säga att ni fick till sovrummet jättefint som du visade i tidigare inlägg, vilken snygg tapet ni valt, riktigt lyxigt såg det ut =)

Ha det bra!

Kram Rebecka

skriven
#7: Jenny

Va kul det är med hyllor och annat att sätta på väggarna, det gör enorm skillnad i ett rum! Å ert sovrum blev kanonfint - bra jobbat :-) Njuat av det sista på semestern nu, själv har jag inte gått än :-/ Kram Jenny

skriven
#8: Vardagstugg

Vad snygg hyllan blev =)



Annelie

skriven
#9: Petra

vilken snygg hylla, fast den skulle inte passa in här hemma hos mig, dessutom vet jag inte vart jag skulle hänga den? Kram

skriven
#10: HUSnrNIO

Så fint det blev med snygg stringhylla.

skriven
#11: fru Sätterlund

Ni gör helt rätt som tar det lite lugnt och myser lite sista veckan :)



Vad fint det blev med stringhyllan, me like a lot :)

Sköt om dej!

Kram Therese



skriven
#12: Emma

Jättesnyggt, älskar ju stringhyllan:) Vart köpte du din? Jag köpte begagnat och målade men skulle gärna ha en till för att de e så snygga!!! Klockan och lampan blev kanon. Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#13: Mari

Såååååååååå snygg!! Har bara en hel vägg i köket som jag kan ha nåt på men där går inte ha en hylla får då tar skafferidörren i annars hade jag gärna haft en string...



Ha en bra dag!! Kram!

skriven
#14: sandra

fint :)

skriven
#15: Hanna

Blev snyggt med stringen och klockan! Jag har kikat på en likadan klocka på Åhlens. På auktionen förra helgen tänkte jag vara med och buda på en stringhylla, men den bidde alldeles för dyr tycker jag. Har för mig att den landade på drygt 800 kr. Får jag fråga vad din kostade?

skriven
#16: Annas inspiration

Hoppas du får en toppenhelg!



kramar

skriven
#17: dagenskreativa

Fint hem du har:)

Har själv en stringhylla men som ligger i källarförådet förnärvarande, kanske borde den få komma upp på väggen:)



Kram Anna

skriven
#18: Annas inspiration

sv. ja vi har haft det så mysigt idag :-)

hoppas allt är bra med dig

Kram Anna

skriven
#19: Dahlarna

KALASFINT!!! Passa ju perfekt där & färgkombon med svarta gavlar blev superbra ju! Fina saker du har I hyllan också! Jag letar också efter en köksklocka, men vill inte ha någon som tickar! Därför är det svårt att beställa på nätet... KRAMISAR I MASSOR!

skriven
#20: Inspirera Mera

Vad fint det blev med stringhyllan!

Kram Sandra

skriven
#21: jenny

snyggt,snyggt,snyggt!!

skriven

Kommentera inlägget här :