Tävling x 3

Bara i dag har jag hittat tre tävlingar på trevliga bloggar jag följer och såklart vill jag vara med i alla tre :-)

Först ut är Fru Sätterlund som firar 30 000 besökare med en tävling där priset är en jättefin bräda med tänkvärd text.



Sandra med bloggen Inspirera mera har också en härlig tävling på gång där det finns både ett första och andra pris. Första priset är ett presentkort på Designonline och andra priset en söt marimekkoskål.



Sist ut i denna tävlingskavalkad är tävlingen som finns på bloggen Änglahår just nu. Där är priset boken Picknick - för alla tillfällen, väldigt passande nu inför våren och sommaren.



Nu håller jag tummarna för mig själv och alla er andra som är tävlingssugna!

Kommentarer :

#1: Malin

Spännande med så många tävlingar på gång. Jag kan definitivt tänka mig att kamma hem priset i alla dessa :)

skriven

Kommentera inlägget här :