Nu är jag fru...

I går, på alla hjärtans dag, klockan 11:00 vigdes jag och Mathias här hemma, så nu är vi man och fru :-) Vi hade bjudit hit släkt och vänner till lite senare på eftermiddagen och de visste ingenting om varför vi bjudit hit dem. Några trodde på försenad inflyttningsfest medan andra bara trodde att det var alla hjärtans dag fika. En rejäl överraskning blev det alltså för dem när de möttes av denna tavla i hallen:



Några vänner och min ena syster visste däremot vad som var på gång och hade hjälpt till med både det ena och det andra. Ett jättetack till er! Vår dag blev alldeles underbar!

Tavlan kommer från Isa Form

Kommentarer :

#1: Dahlarna

Hihih - att jag kunde gissa det trots att vi "bara" känner varandra här & på fb! Hoppas jag inte sabbade något med att skriva som jag gjorde?



BAMSEJÄTTEGRATTIS!!!!! SÅÅÅÅÅ KUL!!! Vad sa föräldrarna? Hur i allsina dagar kunde du hålla tyst om detta? Det hade jag aldrig klarat om jag själv skulle gifta mig!



Underbar tavla ni har köpt!



Vilken fantastisk Alla Hjärtans Dag! Hoppas att ni får en fortsatt underbar helg!



Supervarma gratualationer & jättebamsiga kramar från mig!

skriven
#2: Dahlarna

Heter Mathias också Dahlbäck nu?

skriven
#3: Pysselprinsessan

Åhh! GRATTIS!! Vad roligt att höra!! Vilken härlig dag! Å vilken härlig idé! :) Grattis än en gång!

Många kramar

skriven
#4: Katarina

GRATTIS!!

skriven
#5: Carina

JÄTTESTORT GRATTIS till er båda vilken trevlig överraskning för fika främmen .....

skriven
#6: anilE

Grattis till er! Det är roligt och höra lite andra idéer på bröllop mer än i kyrkan och i stadshuset:) Ha det bra Fru Dahlbäck. Mvh anilE

skriven
#7: Inspirera Mera

Åhhh grattis!!

skriven
#8: Emma

Åh vad mysigt, GRATTIS!!!=)Älskar tavlan dessutom...Ha det bra, kram emmsan

skriven
#9: Änglahår

Stort grattis! Älskar tavlan...

skriven
#10: CrimsonAnna

Stort Grattis!



Vilken fin idé-all lycka till er.

skriven
#11: Lisa

♥ GRATTIIIISSS ♥

skriven
#12: fru Sätterlund

Stort grattis! Vad roligt :) Hoppas ni hade en underbar dag med era nära och kära. Hoppas på en liten bild på brudparet ;)



Lycka till i livet tillsammans!

Kram Therese

skriven
#13: Anna

GRATTIS!!!!

skriven
#14: Frida

Supergrattis! Så himla roligt!

skriven
#15: Carola

GRATTIS GRATTIS!!!Va roligt med en sådsn överraskning:) Kram

skriven
#16: Petra

GRATTIS!!! Precis som Dahlarna skriver hur kunde du hålla tyst om detta? :) Den som väntar på något gott... Hihi En bamsekram till dig.

skriven
#17: Malin

Ett stort grattis! Visst känns det lite pirrigt härligt att få kalla den fd sambon för min man?! Jag gissar att familjen blev positivt överraskade. För vem skulle inte bli det om man fick ta del av en sådan nyhet!

skriven
#18: Monika

Ett stort grattis!!! Jättefin tavla!

skriven
#19: Lotta

ååå grattis, vilken underbar tavla. är det en isa tavla?

kraaaaaaaaaaaaaaaam

skriven
#20: Christin

Grattis!!! Vilken grej.

skriven
#21: Lisa

Åh, vad är det jag läser? Stort grattis!!!! Så mysigt det låter. Kram Lisa

skriven
#22: HUSnrNIO

GRATTIS! Kram

skriven
#23: Annette

GRATTIS till er båda!!!



Kram Annette

skriven
#24: Annah

Ett jättestort grattis till er båda!Vilken trevlig giftasidé!

Kram Annah

skriven
#25: Mari

Så kul att överraska!!!

HIPP, HIPP HURRA FÖR BRUDPARET!!!! GRATTIS!!



KRAM PÅ ER!

skriven
#26: Carina - inspirera

Stort grattis så här i efterhand, visst är det härligt att vara gift!

Kramen.

skriven
#27: Mrs. b

Oj vad roligt - jättestort grattis till er båda!

skriven
#28: Kristina

Ett jättegrattis i efterhand och lycka till önskar även vi på Tomtebo

skriven

Kommentera inlägget här :