Mina kära kollegor...

...överraskade mig i går på arbetslagskonferensen. De ville uppvakta mig och Mathias och gratulera till vigseln och jag blev verkligen överraskad. De hade gjort två fina örngott med mina och Mathias initialer och så fick vi en flaska champagne. Jag blev riktigt rörd och jätteglad. Vilka omtänksamma kollegor jag har!



Inte nog med det... En av mina närmsta kollegor hade med sig ett eget paket till mig i går också. Hon hade gått förbi Miques skyltfönster i Umeå och sett en...



...så äntligen har en krukgubbe fått flytta in i mitt kök! Vilken lycka :-)

Något som däremot är mindre kul är att magsjukan slagit till hemma hos oss igen. Det har gått på Emmys dagis igen och i går fick Mathias hämta hem henne efter att hon spytt. VAB är det alltså som gäller för mig i dag och nu hoppas jag verkligen att Ebba och vi föräldrar får klara oss. Det är bara att äta peppar och hålla tummarna. Ha en bra torsdag!

Kommentarer :

#1: dahlarna

Vilken fin present! Kul med en så personlig sak. Så du har också blivit krukgubbägare nu! Visst är de otroligt söta!



Hoppas hoppas hoppas att tjejen blir frisk snart & att ni andra slipper magsjukan!



KRAMAR!!!

skriven
#2: Änglahår

Vitpepparkorn med cola kör vi stenhårt med här hemma. Hittills har vi klarat oss...

Provia juice är också ett hett tipas för de som redan har insjuknat.

skriven
#3: InneoUte-Malin

Vilka fina arbetkamrater! :-) Den där krukgubben är så kul!

skriven
#4: Lotta

söta arbetskamrater och krutgubben gillare jag skarpt!!

skriven
#5: Rebecka

Fina presenter, vad gulligt av dina arbetskamrater!

Kram Rebecka

skriven
#6: HUSnrNIO

Kul med trevliga presenter:) Usch då! Ska den där förbaskade äckliga sjukan aldrig ge upp nångång... Hoppas hon snart är frisk och att ni andra klarar er ifrån det.

skriven
#7: Linda P

VAd trevligt! De hade jag också blivit glad för :) KRAM

skriven
#8: Mrs. b

Vilka fina presenter ni fått, så snällt av dina arbetskamrater!



Tack snälla för gratulationerna hos mig också! :-)

skriven
#9: Mari

Vad fina presenter ni får och fått!!

Såg att någon bloggade om att Mique hade krukgubbar....fast vi har inte den affären här.

Fast jag har ju ett gäng kvar....



Jaha!! Så var det sjuka barn igen, tar det aldrig slut mån tro.....håller tummarna att inte ni oxå drabbas!!



Ha det så gott och kram!!!

skriven
#10: Inspirera Mera

Åh vad gulligt av dem! Hoppas Ebby kryar på sig.

Ha en trevlig helg, kram Sandra

skriven
#11: Petra

En sådan bor också i mitt kök! :)

skriven

Kommentera inlägget här :