Virkad hjärtskål

Jag kan inte virka men tycker att virkade inredningsdetaljer är väldigt fina. Därför blev jag mycket glad när jag hittade den här virkade hjärtskålen på Indiska för 39 kr. Det lönar sig nästan att inte kunna :-)



Helgerna går som vanligt i ett rasande snabbt tempo och särskilt när man har trevligt besök. Vi har haft en mysig helg tillsammans med Hanna och Ella, men nu har de åkt hem till pappan och bröderna igen. Precis som det ska vara med andra ord, men vi saknar redan lilla Ellas framfart på golvet. Snart går du lilltjejen!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Monika

Vilken söt hjärtskål!!!

skriven
#2: Hanna

Tack för en supermysig helg! Jag håller absolut med om att det i det där fallet lönar sig att inte kunna virka. Riktigt söt skål! Är du förresten kvar i tankarna på ljushållaren? ;) Tack och lov att jag köpte de där kransarna. Annars hade jag inte kunnat sova i natt :) Och slutligen TACK igen för uppvaktningen av mina 30 år. Vilken glad överraskning. Och vilket jobb du lagt ned på smörgåstårta, som verkligen smakade mums. Jag älskar huset!! Och receptboken ser jag fram emot att använda! KRAM till dig! Hälsa söttöserna.

skriven
#3: Alina

Har du bloglovin? =)

skriven
#4: lotta

underbart fiiina!

skriven
#5: Carina - inspirera

Vacker skål! Och vilket pris!!

Låter som en härlig helg...

Kramen.

skriven
#6: Milla

Hur fin som helst...kanske skulle man rota fram gamla dukar ur förråden och göra egna?

Kram Milla:D

skriven
#7: Jenny

Det var en söt skål! Tur jag håller mig borta från butikerna så här års - annars skulle det brinna hål i plånboken över alla söta saker man vill ha ;-) Kram Jenny

skriven
#8: fru Sätterlund

Men vad söt den var!! Det blir nog en sväng till Indiska imorgon :)



Vad härligt med en helg bestående av nära och kära. Så mysigt att tillbringa den med en kär vän :)



Kram Therese

skriven
#9: jenny

vilken söt och till ett väldigt bra pris:-)



Svar: Tack så mycket för kommentaren om vardagsrummet:-) Blev så glad.

Kram på dig!!

skriven
#10: ...by Mary

Men oh, virka som är så avslappnade och rogivande. Fast, ibland är det skönt att kunna köpa färdiga virkade grejer också :) Supersöt var den!

skriven
#11: Petra

önskar dig en riktigt god jul! kraam

skriven
#12: InneoUte-Malin

Väldigt fin! Tack för tipset. :-)

skriven
#13: Josefine- At home

Vilken söt liten skål!

skriven
#14: HUSnrNIO

Väldigt söt skål.

skriven
#15: Pysselprinsessan

Oj vilken fin skål! Den skall jag allt spana in när jag kommer hem till Sverige igen!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :