Vardagsrummet i vitt och silver

I år har jag försökt köra på vitt och silver som tema i vardagsrummet till advent. Här kommer några bilder från nu i kväll (som tyvärr har halvtaskig kvalitet) men som jämförelse får ni se en regnbild från början av veckan också.


Regn och advent hör verkligen inte ihop, så vi är lyckligt lottade som äntligen fått snö.


Någon stor vit plastgran kommer jag nog inte att få i år heller, men en liten från Plantagen har jag i alla fall :-)













Det blev några bilder att scrolla ner... för dig som tagit dig ända hit kan jag meddela att EMD:s julskiva går för fullt här hemma just nu, även om Ebba von Sydow sågade den rejält i P3 i dag. Vi gillar den!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

Va mmysigt det ser ut både i vardagsrummet med allt fint du pyntat och med snö utanför! Här är det äntligen frostvitt iallafall - man får nöja sig med det lilla :-) NU har jag svarat på din award - tack än en gång! Kram Jenny

skriven
#2: Jemps

Jättemysigt! Vi lär ju inte få någon snö här till jul dessvärre :-( Något år framöver kanske tomten är framme med sitt trollspö eller kanske mer troligt den stora säcken och hips vips har du en stor vit gran! ;-) Ha det gott, kram kram!

skriven
#3: pysseliten

det ser jätte fint ut du ser ut att ha likadana fönster som mig i storarummet

Och dom små träden kanom fina vart kommer dom ifrån ? Nyfiken eftersom jag köpt mitt här i våran lilla håla av en pensionär som gör dom .

skriven
#4: pysseliten

Det ser jätte fint ut:) dina fönster liknar våra som vi har i vårat storarum

Och dom lilla träden vart kommer dom i från

Dom liknar det trädet som jag köpte på marknaden här vi bor ,det är en pensionär som gör dom.

skriven
#5: Inspirera Mera

Vad mysigt du har det och vilket fint värmeljus-hus du har! Kram Sandra

skriven
#6: fru Sätterlund

Superfint Anna! Jag är väldigt svag för silver/vitt. Jättefin ljusstake i fönstret!



Sköt om dej!

Kram Therese

skriven
#7: Hanna

Fint med en vit jul :)

skriven
#8: Dahlarna

Vad fint ni har! Lyckliga ni dom har lite snö!! Vi hade iallafall minusgrader idag. Snygg adventsljusstake :-)! Vår står i köket istället. EMD' julskiva går varm här också. Barnen älskar den. Jag tycker att den påminner lite Peter Jöbacks julskiva. Hoppas att du får en riktigt bra torsdag! Bamsekram

ps. Jag är på gång med utmaningen... :-)

skriven
#9: Mari

Jag kör oxå mest vitt, blev bara så!



Ser ju jättemysigt ut!



Kram!

skriven
#10: Carina - inspirera

Vackert! Vi kör också en vit jul här hemma...men en del rött blir det ju också! Men härligt tjusigt blir det.

EMD:s julskiva gillar vi också!

Kramen.

skriven
#11: Anonym

Vill bara önska er en riktigt God Jul! Kram Milla/ colormythoughts

skriven
#12: Annelie

Jättefin abilder tycker jag. Gillar bilden på renarna i kupan extra mycket...Snyggt.

En vit jul inne kan man ju ha iallafall, för ute verkar det tungt på den fronten... i år oxå

Kram

skriven
#13: Marie på Minana Design

har du snö, så kul, fint det blev i rummet!!

skriven
#14: lotta

sååå fint med vitt och silver!! kanon!!

skriven
#15: Rebecka

Vad mysigt ni har det, den vita ljusstaken i fönstret var jättefin!

Ha det bra!

Kram Rebecka

skriven
#16: Jenny

Vad fint med vitt och silver! Ni har ju ett ljuvligt stort och ljust vardagsrum! EMD´s skiva spelas hemma hos oss också. Kram på er

skriven
#17: FURNISH.etc inredningsblogg

Sååå läckert med vitt och silver! Gillar skarpt. Igår åkte min vita julgran upp, kommer bilder i veckan här. Du får önska dig en utav tomten ;) Kramar Emmy

skriven

Kommentera inlägget här :