Födelsedagsblomster

Den 15 december 1980 föddes en mörkhårig hårfager liten tös som fick namnet Anna och som alltså fyller hela 29 år i dag. Den tösen har uppvaktats och fått många telefonsamtal, sms och andra hälsningar dagen lång. Det uppskattas innerligt och därför vill jag i kväll dela med mig av de vackra blommor jag fått på bemärkelsedagen. Tack alla!


Inte bara en utan två miniorkidéer kom hela vägen från Västerbottens inland i lördags och här ser ni en av dem.


Min käre make tyckte synd om mig som var tvungen att rycka ut och jobba på den dag som jag trodde jag skulle få vara ledig, så han skickade mig ett blomster- och chokladbud. Tack älskling! Av honom och flickorna fick jag också en alldeles perfekt present som kommer att underlätta både bloggandet och hemmajobbet om kvällarna, nämnligen en mini-laptop. En liten baktanke finns kanske också... nu kan han nämnligen få spela sina spel i lugn och ro om kvällarna utan en fru som tjatar om att hon vill ha datorn. Bara vi nu inte sitter klistrade framför varsin skärm varje kväll, så ska nog denna present komma väl till pass :-)

Nu ska jag njuta av det lilla som är kvar av min födelsedag. KRAM på er!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: CrimsonAnna

Grattis:)

skriven
#2: Milla

Grattis!!! Härligt att bli uppvaktad. Kram Milla

skriven
#3: lotta

grattis i efterskott!! fiiin orkide!

skriven
#4: Jemps

Peeerfekt present - vilken snäll make du har! :-) Kram kram!

skriven
#5: Frida

Grattis i efterskott unga människa!

skriven
#6: Livet hemma hos Linda

Grattis i efterskott!!

Hoppas du hade en fin födelsedag

/KramKram

skriven
#7: pysseliten

Bra present :) Och fina blommor .

skriven
#8: Emma

GRATTIS på födelsedagen:) Ha en bra dag, kram

skriven
#9: Madde

Hej vännen! Vilken bra present du fick av maken, klart det finns en liten baktanke, men vad gör väl det om det blir bättre för båda. Förresten var det inte bara en hårfager tös som föddes utan även en fager! Kraaam

skriven
#10: Carina - inspirera

Grattis i efterskott...visst är det kul att fylla år ;)

Kramen.

skriven
#11: Jennie

Grattis i efterskott!

Jag hoppas dagen var underbar trots att du fick rycka ut och arbeta.

Vilken man som både skickar blomster- och chokladbud samt en dator. Det var inte illa...

Jag nämnde det för min sambo får vi se om det ger resultat

skriven
#12: InneoUte-Malin

Grattis i efterskott. :-) Förstår att du blev glad. Skönt att höra att det är fler än vi som slåss om datorn - men nu är era strider över. ;-)

Kram Malin

skriven
#13: Jenny

Grattis i efterskott :-) Kul med en liten dator! Det är lite farligt med varsin dator för visst händer det då och då att vi spenderar kväll med varandra vid varsin dator... ;-) Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :