Advent i köket

I förrförra inlägget skrev jag att förra veckan varit omvälvande och jobbig, men allt som gjorde mig ledsen då har fått sin lösning i dag och nu är jag mycket glad och lättad igen.

Det firar jag i kväll genom att visa lite adventbilder från vårt kök. Jag tog alla bilder i går, men då regnade det och i dag är det snö och vackert igen. När jag hunnit ta nya bilder ska ni få se vardagsrummet också, men de många tråkiga regnbilderna behåller jag för mig själv.


Denna stjärna har hängt med i många år nu.


På Clas Ohlson hittade jag en röd liten julbock för ynka 29 kr.







Ha en mysig kväll! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi

Men så fint det blev! Gillar verkligen översta bilden på stjärnan (trots att den har hängt med i många år ;)) Snygg är den! Kram Dessi

skriven
#2: Katja

vilka härliga bilder :)

skriven
#3: Martina

Hej!

Så fint du har det!

Jag är på jakt efter precis sådana siffror du har på ljusen, så jag måste få fråga; var har du köpt dem?

skriven
#4: Inspirera Mera

Vad skönt att det har ordnat sig med allt!

Kram Sandra

skriven
#5: HUSnrNIO

Så skötn att det löst sig och att du kan känna dig gladare igen. Fina bilder på julemys. Ha en bra dag.

skriven
#6: InneoUte-Malin

En modern jul. Just the way I like it. :-)



Skönt att du har det bättre. :-)

skriven
#7: Monika

Härligt med pynt, har ännu inte pyntat med tomtar men det kommer . Däremot så har julstämningen infunnit sig då det är massor med snö här uppe. Supermysigt!!

skriven
#8: lotta

jättefiiiint!!! skönt att allt känns bättre idag!

skriven
#9: Dahlarna

Vad MYSIGT & fint du har det hemma hos dig! TÄNK om vi hade bott närmre & kunde adventsfika hos varnadra.... KRAMAR!!!

skriven

Kommentera inlägget här :