Jag slänger in...

...ett snabbt inlägg innan det är dags att logga ut och passa Y-bussen som ska ta oss ner till Arlanda. I dag lämnade vi som sagt mitt barndomshem och åkte tillbaka hit för att packa och ladda inför resan till Berlin. Jag kunde inte hålla mig från att åka och hämta ett paket från Balders Hage som låg på Ica Supermarket och väntade på mig. I paketet fanns en kobratelefon och en köksklocka i retrostil, men det blev bara telefonen som hann hamna på sin rätta plats i dag. Klockan får ni se en annan gång.





Jag är mycket nöjd och telefonen lär bidra till kortare telefonsamtal för den är allt lite tung att hålla i :-) Tidigare har vi bara haft en bärbar och det har inte känts särskilt bra att flickorna ska behöva prata i en strålande telefon. Nu kan vi låta dem prata hur länge de vill utan att behöva oroa oss, om de nu orkar hålla i telefonen så länge.

Nej, nu ska Mathias bjuda mig på Tortellini och sen börjar resfebern på allvar. Aufwiedersehen!

Kommentarer :

#1: Ullis

Ha en superhärlig resa bästis!



Jag hoppas ni har en fantastisk vecka i Berlin och att flickorna har det bra hos sin mormor!



Vi hörs när du kommer hem!



KRAMAR!!!

skriven
#2: Petra

Önskar dig en riktigt trevlig resa! Hör om en vecka. Kram

skriven
#3: InneoUte-Malin

Er läshörna blir bara bättre och bättre. Trevlig resa!

skriven
#4: Sofie/Syssla

Vilken härlig stil du har! Telefonen är så läcker :) Minns min mormor hade en sådan fast röd. Ha det så bra i Berlin! Kram, Sofie

skriven
#5: Rebecka

Vad läcker telefonen är, passar verkligen in där i din mysiga hörna =)

Kram Rebecka

skriven
#6: HUSnrNIO

Ha en trevlig resa!

skriven
#7: Linda P

Skön tripp!

skriven
#8: Malin

Berlin ar en helt fantastisk stad med massa saker att uppleva. Trevlig resa!

skriven
#9: fru Sätterlund

Telefonen är verkligen ursnygg!! Jag har själv en svart som jag älskar :)

Ha det nu så härligt på er Berlin-tripp!

Kram Therese

skriven
#10: Jenny

Det är kul med dessa gamla telefoner, de är man ju uppväxt med! Själv har jag inte haft hemtelefon sen nångång runt 2004. Fin telefon, förstår att du är nöjd! Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :