Utmaning - fem saker

Jag har fått ännu en utmaning av Dahlarna som jag gladeligen ska svara på :-)

5 saker i min frys: massor med hallon, köttbullar, broccoli, wokgrönsaker och kanske någon bortglömd kakburk.

5 saker i min garderob: linnen, t-shirts, byxor, kjolar och varma sköna strumpbyxor inför hösten.

5 saker i min väska: Mobilen, plånbok, kvitton, hårsnoddar och en napp, men om du frågar sambon så finns ALLT i min handväska.

5 saker i badrumskåpet: Hudkräm, täckstift, mascara, deo och läppglans.

5 saker i min bil: Gamla parkeringsbiljetter, mynt, cd-skivor, bilbarnstolar och våtservetter.

Denna gång skickar jag vidare utmaningen till alla som vill! :-)

Kommentarer :

#1: dahlarna

Hej hej!

KUL att läsa! Hoppas att du har haft en bra dag! Själv har jag varit på ett superbra samverkansmöte angående barn & ungdomar med missbruk. Hämtade barnen ganska tidigt idag & vi satt vid köksbordet & drack varm choklad & kaffe med ljus tända, när vi kom hem & pratade om dagen! Sååå mysigt att ha tid att bara vara!! Annars går ju många dagar i 180 & man hinner knappt sätta sig ner! Nu ska vi göra dagens läsläxa för sonen i ettan. Hoppas att du får en mysig kväll! BAMSEKRAMISAR!!!

skriven
#2: jenny

Kul med utmaningar. Nu har jag 2 som jag ska anta så småningom:-) Kram/jenny

skriven
#3: Isabels värld

Vilken kul utmaning! Tror jag hakar på den någon dag i veckan =) Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

skriven

Kommentera inlägget här :