Utmanad!

Jag har fått en utmaning av söta Dahlarna, så här får ni lite fakta om mig:

Klädbutik - Vero Moda och H&M är det oftast som gäller för min del just nu.

Inredningsbutik - Village, IKEA och så tycker jag att Åhléns har mycket fint. Saknar Lagerhaus som fanns i gamla hemstaden.

Godis - Saltlakrits och choklad

Stad - Min nya hemstad, men Umeå finns för alltid i mitt hjärta efter nio härliga år.

Dryck - Kaffe

Musik - jag har en väligt blandad musiksmak och lyssnar en del på Rix FM. Mitt senaste skivköp är nyaste med Abalon Dotts och den kan jag starkt rekommendera. Lisa Miskovsky är också en favorit och det är även E-type som jag sett live många gånger och har många roliga ungdomsminnen till.

TV-serie
- Grey's Anatomy helt klart! Jag kan helt klart sälla mig till den skaran som fallit för McDreamy.

Film
- jag är ingen storkonsument av film egentligen, men Sex and the city är en film jag absolut kan tänka mig att se om och om och om igen.

Träning
- alldeles för lite men jag jobbar på det...

Bakverk - riktigt kladdig kladdkaka och nybakade bullar. Mammas är godast ;-)

Kaffe - underbar dryck som ska drickas starkt och svart.


Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/ och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar. Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Jag väljer att utmana MariLiteAvVarje, Syssla, Jennyshus och Camilla. Dessa bloggar gillar jag massor och jag skulle gärna vilja veta lite mer om dem.

Kommentarer :

#1: dahlarna

Hej kära Anna! Vad kul att du antog utmaningen! Alltid roligt & intressant att få vet lite mer onödiga & "nödiga" fakta om sina bloggvänner! :-)

Vi har en del lika svar... Har dock aldrig hört talas om Abalon Dotts. Vad är det för slags musik?

TA HAND OM DIG! BAMSEKRAMAR!

skriven
#2: Mari

Tack så mycket, jag ska fixa utmaningen i morgonbitti, gillar att sitta och blogga klockan 4 på morgonen. Galet va?



Kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :