Tack Allt i hemmet!

Förra måndagen när jag fick nya numret av Allt i hemmet såg den ut som tidningen till vänster. Sidorna var skrövliga och höll på att lossna på flera ställen. Alla som känner mig vet att mina tidningar behandlas med största försiktighet och att de är som mina dyrgripar, så ni kan tro att jag blev besviken när jag såg den förstörda tidningen i brevlådan. Det är alltså inte min annars så tidningstokiga 11-månaders busunge som varit framme. Som tur är behövde jag bara slå en pling till kundtjänst och nu en vecka senare har jag äntligen en hel och fin tidning i min hand. Denna gång hade de skickat den i ett hårt kuvert, så de har säkert varit med om detta många gånger. Äntligen kan läsningen börja! Ja, jag vet att man kan läsa en skrövlig och sönderriven tidning också, men det är liksom inte samma känsla... Är det någon som känner igen sig? Finns det fler än jag som är petiga med magasinen?



Bild: privat

Kommentarer :

#1: jenny

Räcker upp handen! vill också ha fina, hela tidningar i min brevlåda. Bra service har de som tur är:-) Kram/jenny

skriven
#2: Liw

det är inga äkta mairo kuddar jag har... =) de e 49:- kuddar från bolagret hehe =)

skriven
#3: fru Sätterlund

Jag har faktiskt klarat mig från trasiga tidningar. Däremot fick jag en "vi föräldrar" en gång som det fattades sidor i. Det var dubbelt av andra sidor istället. Jag fick också en ny :)

skriven
#4: Mallaco

Åh, vill också ha tidningar i min brevlåda...snart kommer det väl en. Som förhoppningsvis är hel!!

skriven
#5: Tjohalias blogg om inredning

Jag förstår dig helt och hållet inte kul att få en trasig tidning. Vad bra att de skickade en ny! Kram Sandra

skriven
#6: Tjohalias blogg om inredning

Svar: Tack så mycket för lyckoönskningen och för din gulliga kommentar! Kram Sandra

skriven
#7: Petra

Fast dom är ju i trä :( Kram

skriven
#8: dahlarna

Håller med dig! Så bra att de skickade en ny!

Jag har en utmaning till dig på min blogg! :-) Tittar på CSI nu skriver lite i paus! Käkar M&M också.... Har tränat ivkäll & borde ju då hålla mig bort afrån godsaker för att träningen ska ge resultat... Men men, jag är en godisråtta..... Och kommer nog så att förbli....

KRAMISAR!!!

skriven
#9: Annette

Jag gillar inte att få en ny tidning skrynklig. Men jag slänger dem ganska snart... Fy på mig... :-)



Kram Annette

skriven
#10: Pysselprinsessan

Jag förstår precis!! Jag har alla tidningar sparade, sedan jag började köpa 2000. Det är ganska många det! :)

Kramar

skriven
#11: Petra

Hehe det var kanske lite häftigare än trä?! Flyger lätt iväg då? Natti

skriven
#12: Mari

Det kallar jag service!! Hoppas du fick en bra dag med din "nya" tidning!!





Kram!!

skriven
#13: Alexandra

Underbart med bra service!!!

skriven

Kommentera inlägget här :