Nya barnmöblerna och pyntat loppisfynd

Ebba fick som sagt var ett bord och två pallar till sitt ännu inte omtapetserade rum. Tack mamma och E! Möblerna är jättesöta och gav mig inspiration att inreda hennes rum med röda detaljer när det väl blir dags att göra om där inne. Vårt sovrum får nog ändå vara det som står näst på tur. Hur som helst, här kommer några bilder på möblerna som kommer från Åhléns och serien Planetpolarna.






Oops, här hade visst lite pussel ramlat in i bilden...

När det var loppis här på villaområdet för några lördagar sedan fyndade jag ett tråg för endast 20 kr. Jag visste väl egentligen inte vad jag skulle ha det till, men jag kände att det bara ropade på  mig så då kunde jag inte låta bli att ta med det hem. Min snälla mamma hade med sig lite smått och gott i lördags som hon pyntade tråget med och då blev det så här:



Hoppas ni haft en bra start på veckan! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: dahlarna

Vilka söta barnmöbler din lilla tjej fick! Kul att plocka upp accentfärgen rött även i övriga rummet när ni gör om där! Vi har sagt i två år att vi ska göra om i barnens rum... Alltid kommer det något annat före... Nu står det på tur iallafall!



Vad fint din mamma gjorde i tråget! Skönt att få lite hjälp med sådana saker ibland!



Hoppas att du har haft en bra dag! Ivkäll ska jag träna - var två veckor sedan nu. Ska bli såå skönt! Sedan blir det te i soffan framför Cityakuten! :-)



Ta ha dom dig & hoppas att kvällen blir mysig!

KRAMISAR I MASSOR!

skriven
#2: GÅRDSROMANTIK

Vilka fina barnmöbler!

Är själv ytterst svag för gamla trätråg - har ett gäng. Så fint du gjort i ditt.



Kram Maud

skriven
#3: Lotta

wow vilka fynd du gjort, sa cooola barnmöbler!!

skriven
#4: Mari

Vilka roliga och annorlunda möbler, tror det blir fint med en röd tråd i rummet.



Smart fynd du gjorde!! Blev skitsnyggt!!



Kram!

skriven
#5: fru Sätterlund

Vad fint det blev i tråget, mammor är bra dom ;) Barnmöblerna ser jättegulliga ut. Förstår att ni har haft en underbar helg, med tårta, bullar, nära och kära. Grattis i efterskott till 1-åringen.

Kram Therese

skriven
#6: Jemps

Tjusigt och grattis till lillsessan i efterskott! KRAM fran Japan!

skriven
#7: Mrs. b

Jättefina barnmöbler du köpt! Jag har sett dom tidigare och också sneglat lite på dom. Det blir fint till med röd accent. Storebror hos oss har rött och det lyser upp hans rum tycker jag.

skriven
#8: Lisa

Åh vilket sött bord och sååå fin tårtan va! Mums!

Ha en skön vecka du också!!

skriven
#9: Sofie

Vilket fint bord och stolar! Såg rejält ut. Och tråget var också himla fint :) Vilket fyndpris du fick det för! Kram, Sofie

skriven
#10: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka söta pallar och bord! Och va fint din mamma pyntade tråget! Ha en bra dag! Kram

skriven
#11: Petra

Vad fina möbler ;-)

skriven
#12: Petra

Bloggen kommer att låsas och vill du följa den skicka din mail isf :)

skriven
#13: Pysselprinsessan

Vilka härliga barnmöbler! Å vilket fint tråg! Bra köp! :)

Ha en trevlig helg!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :