Sju sanningar


Varför jag lagt in denna bild förstår du om du fortsätter att läsa inlägget...

Jag har blivit utmanad av både Anniebo och här och nu. Så här lyder reglerna:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Här kommer sju sanningar om mig

1. När jag och Mathias precis flyttat ihop för åtta år sedan brukade han kalla mig Monica då och då eftersom han tyckte att jag var lika pedantisk som Monica i Vänner. (med hans mått mätt kanske, ha ha)
2. Jag har två tatueringar som gjordes när jag var 17 och 19 år, men jag ångrar ingen av dem. Den ena är på skuldran och den andra på ankeln.
3. Mitt temprament kan vara ganska så hett men det går fort över.
4. Jag har på "äldre dar" blivit rädd för att gå till tandläkaren.
5. En jag-mötte-Lassie-historia om mig är att min morbrors sambo är moster till Idol-Kevins flickvän.
6. Jag måste ALLTID komma i tid och är ofta på plats minst tio minuter innan utsatt tid. Det är riktigt jobbigt för mig att upptäcka att jag kommer att vara någon minut sen.
7. Saltlakrits är en av mina stora laster.

Det var lite blandade sanningar om mig och nu är det meningen att jag ska skicka vidare till sju stycken. Jag har lite dålig koll på vilka som redan fått, men här kommer de jag utmanar:

Jennys Hem
Dahlarna
Lisa
Mrs B & co
Fru Sätterlund
AKJ
Hilleshög

Ni som ännu inte fått denna utmaning får mer än gärna hänga på också såklart!

Kommentarer :

#1: Petra

Kul att få veta lite mer om dig ;) Godnatt

skriven
#2: Mari

Har oxå utmaningar som ligger och väntar......

Tidbrist och ork är det ont om...



Men alltid kul att läsa utmaningar!



Kram!

skriven
#3: Petra

Följ min blogg på bloggkoll: http://www.bloggkoll.com/blogg/8776

skriven
#4: dahlarna

Hej tjejen!



KUL att läsa om dig! Nu fick jag veta lite mer om dig! :-)



Jag antar utmaningen - måste bara tänka lite först. Jag har skickat ett mail till dig angående di betällning!



KRAMISAR!!!!

skriven
#5: Mrs. b

Roligt att läsa om dig! Jag antar utmaningen, men kan inte lova att den kommer upp närmsta dagarna. Får fundera lite först... (är så otroligt dålig på att komma på "sanningar" om mig själv...). Men jag lovar att den förr eller senare kommer - meddelar sen! :-)

skriven
#6: Mrs. b

Japp, nu har jag till slut kommit på några sanningar... :-)

skriven

Kommentera inlägget här :