Fler ikeainköp

Här kommer sista bilderna på vad vi köpte under vår snabba sväng på IKEA i lördags.


Sötaste grodan för 29 kr som blir en liten julklapp till lillasyster.


Adventsljusstakar och julklappspapper som får ligga kvar i sina förpackningar några veckor till. Jag skulle gärna packa upp dem i dag, men får allt hålla mig lite till.

Jag känner mig fortfarande inte helt hundra, men den huvudvärk jag har just nu beror mest på att jag såklart lyckades glömma bort att det var under trappan jag stod och fotograferade... Ha en bra torsdag!

Kommentarer :

#1: Petra

Åh, så söt! Hittade faktiskt en massa fint på Ikeas barnavdelning som jag gärna skulle vilja ha i mitt eget hem - trots att jag inte har barn.

skriven
#2: josse =)

Söt groda! :D

skriven
#3: fru Sätterlund

Jättefina ljusstakar :) Gillar den enkla varianten som är raka och utan krusiduller! Sedan måste jag påpeka - med kärlek förstås - KLANT! ;) ;D

Hoppas du inte har en alltför stor bula,

Kram

skriven
#4: jemps

Fina fynd du gjort och krya på dig! :-) Kram!

skriven
#5: Jemps

Fina fynd du gjort och krya på dig! :-) Kram!

skriven
#6: dahlarna

Åh... jag hade skrivit en lång kommentar & så bara försvann allting!!! :-(



Fina saker du shoppade på IKEA! Ser att du också köpte adventsljusstakarna! Jag ska faktiskt till IKEA imorgon - alldeles själv! - & strosa runt lite! Lyx!!!



Vad kul att House of Lola kläderna har kommit. Vad var det du beställde nu igen? Passade de bra? Jag fick faktiskt ett stort brev i brevlådan igår. Blev mycket förvånad, då jag inte hade beställt något från House of Lola! I brevet låg en Lola Grannytop, precis i min storlek!!! På brevet som medföljde stod det "Tack för en väl genomförd tävling!". Gissa om jag blev GLAD & överraskad!!! Och HUR kunde de veta min storlek???? Tröjan är verkligen superskön & sitter jättebra! Kul!



Nu ska jag bläddra i IKEA-ktalogen! Hoppas att du får en mysig kväll! KRAMISAR!

skriven
#7: Lisa

Mmm ja de där ljusstakarna har jag också kikat på! Dock inte IRL.. har inte så många fönster så jag får stå ut med de jag har... giter inte engagera mig i fler nya.. Skulle vilja ha en ny adventsljusstake...

Grodan var ju riktigt söt! :D

Du... tack för dina uppmuntrande kommentarer hos mig! Och jag hoppas att du snart mår bättre! SATC gjorde kanske susen litegrann?!! KRAM

skriven
#8: Jossan

Läs en rolig historia i min blogg och få dig ett gott skratt :)

skriven
#9: Rebecka

De där ljusstakarna såg läckra ut!

Kul att ta en tur på ikea!

Kram Rebecka

skriven
#10: Mari

De där ljusstakarna gillar jag men kan inte ha dem för de skulle inte synas ut knappt. Måste till IKEA och köpa julpapper och lite sånt. Söndag får nog IKEA ett besök av mej och en jäkla massa andra antar jag.



Kram!!

skriven
#11: jenny

snygga ljusstakar. Måste nog kika på dom nästa gång jag är där:-)

vad skönt att det känns lite bättre för dig. Trevlig helg/jenny

skriven
#12: Petra

Jag tyckte personligen att dom ljusstakarna inte var så jätte snygga! :S Ha en trevlig helg! Kram

skriven
#13: Sofie

Vilka fina Ikea-inköp :) Och vilka otroligt mysiga bilder från vardagsrummet erat, några inlägg under! Stort, ljust och luftigt!



Tack för din uppiggande kommentar på min blogg angående bloggningen :) Det värmer.



Trevlig helg!

Kram, Sofie

skriven
#14: Jenny

Grodan har min dotter fått tidigare oxå :-) Fast den ligger hemma hos hennes farföräldrar. Ljusstaken köpte vi på vårt senaste besök, den ska få husera i sovrummet hos oss. Där har vi takfönster och den kommer lysa för oss mest ;-) Tycker den är snygg för den var så enkel! Kram Jenny

skriven
#15: Frida

Jag var där idag, sprang runt flera varv men kom bara hem med en pläd. Svårt att välja av allt det fina juliga :-)

skriven
#16: Derya

Ikea är bäst!

skriven
#17: Annelie

Vilka fina ljusstakar och riktigt snyggt presentpapper. Jag skulle oxå vilja åka till IKEA innan jul.



Du har en utmaning hos mig...

skriven
#18: Alexandra

Åh vilken rolig groda.Kanske nåt för min lille Alvin :)

skriven

Kommentera inlägget här :