Sparkling water

Mathias var på mässa i Stockholm i går och med sig hem hade han en massa broschyrer. Jag fastnade för den här idén att kunna få kolsyrat vatten direkt ur kranen. Det borde väl vara ett miljövänligt alternativ också?


Bild: agaconsumer.se

Tidigare i dag plingade min mobil till och det var ett trevligt sms som berättade att mina reavaror från Ellos nu finns att hämta på OKQ8. Så fort Mathias kommit hem blir det alltså pakethämtning och nu hoppas jag verkligen att den fina tunikan passar. Ha en fortsatt bra onsdag!

Uppdatering: Nu har jag precis varit och hämtat paketet från ellos. Tunikan var slutsåld! :-( Det trodde jag skulle synas direkt när man beställer via internet, så nu är jag riktigt besviken. Den var ju så söt... men det är väl sånt man får räkna med när man handlar på rea. Tur att jag ska på stan på lördag med min vän M. Då ska det shoppas kläder!

Kommentarer :

#1: Sandra

Åh en sån kran skulle jag vilja ha, vi dricker kolsyrat vatten som hela tiden. Kram Sandra

skriven
#2: Fridasfunderingar

Det var nåt nytt!

Vi har dock en sodastream,vilket funkar rätt så bra det också.



Kram!

skriven
#3: Pysselprinsessan

Åh, vad tråkigt att de inte kan meddela det innan man hämtar ut paketet! Dåligt även om det är rea tycker jag!



Kramar

skriven
#4: Malin

Ja vi köpte ingen sådan kran, men vi har en sodastream ist. Toppen e d. Kram

skriven
#5: Frida

En sån skulle jag vilja ha!

skriven
#6: Lisa

Ja verkligen hade det varit ett bra miljöalternativ! Smidigt om inget annat ju..

Trist med tunikan, den var ju sååå söt! Fast du hittar nog ngt annat! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :