Nedräkning



På lördag är det tänkt att stora sessan och pappa ska kasta sig nerför denna härliga vattenrutschbana på Paradisbadet i Ö-vik. Hon har räknat dagarna i säkert två veckors tid, men tyvärr blev hon ju väldigt förkyld i tisdags. Hon är visserligen på bättringsvägen, men ni får hålla tummarna så att det säkert kan bli bad på lördag. Vi ska även hinna med öppet hus på papsens jobb och dit skulle visst brandbilen komma på besök också och erbjuda provåkning för de barn som vill. Det tror jag inte heller att min stora tjej kommer att tacka nej till. Vi ser alla fram emot en härlig lördag i blivande hemstaden! Tänk, om två månader är flytten avklarad :-)

Bild: Örnsköldsviks hemsida

Kommentarer :

#1: Lotta

härligt det ser ut!! skkönt att flytten e klar om tva manader!!

skriven
#2: Jenny

Åh vilken härlig dag ni har framför er! Hoppas verkligen att storasyster är pigg och orkar med allt det roliga. Ö-vik är en stad jag också skulle kunna bo i tror jag. Emil sökte jobb där med innan han fick jobbet här nere. Det var svårt att få jobb då (-03) så han fick ta det som fanns, typ. Men jag gillar Ö-vik. Sen är det ju inte allt för långt till Skellefteå där ifrån heller... =)

Kram Jenny

skriven
#3: Jenny

Åh, jag glömde... Kameran kostade strax under 2000, men så får man ju köpa till minne. Vi köpte till 1 GB som kostade 299 kr (det skulle rymma typ 250 kort tror jag). Jag gillar kameran men så är jag väl inte så där jättekräsen. Det är ju bara en "vanlig" digitalkamera men bilderna blir fina tycker jag! Kram igen! =)

skriven

Kommentera inlägget här :