Marimekko till mamma

Mina sessor överraskade mig på sängen i morse med mys och paket. Stora tjejen hade med hjälp av pappa valt åtta stycken marimekkoglas och såklart blev jag väldigt glad :-)


Min egen kära mamma fick även hon marimekko till mors dag, men för henne blev det en diskhandduk i tyget Kaiku.



Till eftermiddagsfikat fick jag en gräddtårta som Emmy och Mathias gjort tillsammans, så jag har verkligen fått mycket uppskattning denna mammadag. Allra bäst är såklart att vi fått en hel härlig dag tillsammans hela familjen och vi har bland annat hunnit med minigolf på äventyrsbanan på campingen. Min syster extrajobbar där och eftersom jag varit snäll och översatt text till tyska turister bjöd hon oss på en golfrunda. Tack Lina! Tyvärr har vår kamera helt gått sönder nu och det är så trist att inte kunna dokumentera det som händer här hemma. En ny kamera ska såklart inhandlas så snart som möjligt.

Hoppas ni haft en fin mors dag allihop, mammor som barn! KRAM

Övre bilden: favoritsaker.se
Nedre bilden: designonline.se

Kommentarer :

#1: Lotta

älskar marmiekko, vilka fina glas du fick! jag ahr liknande, fast med de sma gröna unikko blommorna! jättefin handduk du gav bort ocksa!!

skriven
#2: Sandra

Vilka fina presenter du och din mamma fick!



Svar: Tack så mycket för din röst, det var snällt av dig! Det ska bli spännande att se hur det går. Kram Sandra

skriven
#3: dahlarna

Hej!

Jag älskar de där Marimekko glasen. FIck en reklamtidning från Cervera idag med just de glasen & tillbringaren till! ME WANT!!!!

Hoppas du hinner njuta av den underbara solen!

skriven
#4: Sandra

marimekko kan aldrig bli fel! Snyggt! Hälsningar sandra

skriven

Kommentera inlägget här :