Smyger in

Jag har ju egentligen en liten paus från bloggen *fundering pågår* men jag kunde inte låta bli att smyga in ett litet inlägg och visa några bildbevis på att våren nu så smått börjar smyga sig in i vårt hem, även om vi nu har mer snö än vad vi haft tidigare i vinter.

I krukan på vardagsrumsbordet har jag nu placerat några krokuslökar.

image103

Ännu mer lime har placerats ut för de ger ju en så härlig färgklick av grönt :-)

image104

Nu längtar jag efter att lägga ut den mer vårliga, eller snarare somriga, mattan i vardagsrummet också. Sen väntar också ett gardinbyte, men jag avvaktar lite till ändå. Vem vet förresten och sommarpiffet kommer att ske i denna lägenhet eller någon helt annanstans??

Hoppas allt är bra med er alla! Jag vill förresten också passa på att tacka för alla värmande kommentarer jag fått på mina senaste inlägg. Stora kramar

Kommentarer :

#1: jenny

visst är det lite tråkigt att snön kommer nu, vill ju inte ha det nu. Fint arrangemang du gjort:) Hoppas ni mår bra. Kram/jenny

skriven
#2: Lina

Nu är bloggen lite uppdaterad igen..vårkänslorna sprudlar! Men hips vips så snöar det ute igen!

skriven
#3: Malin

Här är det vår:) Solen har strålat i 3 dagar nu. SKÖNT! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :