Ett nytt inlägg ;-)

Vår kamera har, som jag nämt tidigare, gått sönder och tyvärr har ännu ingen ny inhandlats. Vi ska byta bank i samband med husköpet och därför väntar vi med kameraköp tills vi fått det nya bankkortet som automatiskt ger bättre försäkringar på inköp av hemelektronik och vitvaror.

OM jag hade haft en kamera här hemma nu hade jag kanske kunnat visa upp en bild på en nyslingad och nyklippt Anna. I lördags hade jag nämnligen en barnfri dag på stan med min vän M och då passade jag även på att klippa mig och göra ljusa slingor. Nu är mitt hår sådär guldigt och ljust som jag vill ha det på sommaren, så jag är jättenöjd :-) Som småbarnsmamma är ett besök hos frissan verkligen vardagslyx.

Det händer som ni förstår inte mycket på inredningsfronten här hemma nu. Jag går bara och väntar på att det ska bli läge att börja packa och dona inför flytten. Några sommargardiner kommer därför inte att sättas upp här i lägenheten i år, inga uteblommor ska planteras och det blir inte mycket fixande i övrigt heller.

I stället för en bild på min nya frisyr eller inredningsbild bjuder jag på en bild på min minsta sessa som gärna gör bubblor med munnen mest hela dagarna. Min syster Lina var så snäll och lånade ut sin kamera till oss förra veckan, för jag vill ju gärna hinna fota småtjejerna emellanåt ändå. Må så gott vänner!



Bild: privat

Kommentarer :

#1: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va jobbigt att vara utan kamera! Jag som älskar att fotografera och gör det nästan jämt skulle tycka att det var väldigt jobbigt. Men ni har ju inget annat val. Ha det bra!

skriven
#2: Lotta

en san liten sötnos,och vilken fin vaxduk man skymtar, var e den ifran? kraaaaaaam

skriven
#3: Sandra

Åh jag kan förstå att du längtar till flytten!



Tack för att du hjälpt mig i tävlingen idag, tyvärr så blev det problem med röstningen, så det blir att ta omröstningen imorgon istället så att det bli rättvist för alla. Även om det inte var mitt fel så vill jag be om ursäkt för allt tjorv. Kram Sandra

skriven
#4: || p e r l a n

Stackare och vara utan kamera! Jag hade nog inte överlevt länge.. Den används flitigt varje dag.. Fast numera har ju sambon en liten nätt digitalkamera som ofta följer med i väskan istället för min stora koloss! :)



Ny firserad, det låter underbart.. Det ska jag med bli om någon vecka.. längtar!! :)



kram ♥

skriven
#5: Isabels värld

Vilken söt liten sessa du har!! Spännande med flytten! Håller med dig. Frissan är vardagslyx på hög nivå när man är mammaledig. Skulle behöva boka en tid till mitt skatbo snart =) Ha det så bra! Kram Pernilla

skriven
#6: Jenny

Nä men gud så söt man kan vara då!!! Dina tjejer har precis som mina mycket hår men mina är betydligt ljusare. Är det du eller Mathias som är mörka? Det är ju så fint med mörkt hår och mörka ögon!! avis

Vad kul att du kom dig iväg till frissan! Det gör så mycket, bara känslan och vetskapen att man är nyklippt. Här på orten där jag bor har alla frissor gått och blivit mammor nu känns det som. Så jag vet inte vart jag ska vända mig. Får väl bli stan, men nu är man så bortskämd med de billiga priserna här så det känns inte så lockande.

Ha det bäst! Kram Jenny

skriven
#7: Junitjej

Vilken sötnos!

skriven
#8: Jenny

Jo, det är stor skillnad på priserna här och i stan. När jag klipper och slingar betalar jag 550 kr. Om jag klipper, slingar OCH färgar så går kalaset på 750 kr!

Vad glad jag blir att du gillade Tildes rum!!

Kram Jenny

skriven
#9: Lisa

Åhh så söt hon är! Va? Jag skulle vilja se en bild på nya frisyren också ju! :D

skriven
#10: Pysselprinsessan

Jag förstår att du längtar och längtar! Det ska bli så spännande att följa er flytt! Trots att ni flyttar från Umeå! ;P Vilken fin bild!

Kramar

skriven
#11: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Tittar in och önskar en trevlig helg! Kram

skriven
#12: jennifer Rmos

ADORABLE!!



Jen Ramos

'100% Recycled DESIGNER Cards & More'

<a href="http://www.madebygirl.com">www.madebygirl.com</a>

<a href="http://madebygirl.blogspot.com">madebygirl.blogspot.com</a>

skriven

Kommentera inlägget här :