TACK!

Duktiga jag lyckades precis blåsa liv i vår kamera för att fotografera den lilla presenten som jag pysslat ihop till Emmys tre dagisfröknar. Detta är hennes allra sista dag på Lagunen och i mitten av augusti väntar en ny förskola i Ö-vik på henne. Det kommer att kännas vemodigt att lämna Lagunen när vi går från avslutningsfesten i eftermiddag, men samtidigt är vi ju på väg mot något nytt och spännande. Hon har hunnit gå på samma dagis i hela tre år och vi kan verkligen skatta oss lyckliga som fått ha så fina pedagoger runt vår stortjej.



Blockljusen och dekorationstråden köpte jag på mitt premiärbesök hos Plantagen. De söta dekorationspinnarna har jag beställt från Perlan Living. Jag hoppas denna enkla (men söta om jag får säga själv...) present kommer att uppskattas av fröknarna. Blommor får de från alla föräldrar gemensamt. Nu väntar vi bara på att klockan ska bli två för då börjar avslutningsfesten för alla dagisbarn och föräldrar. Vi brukar alltid ge en sommarlovspresent till vår stora duktiga sessa också och i år består den av Hello Kitty-kläder och det vet jag att hon kommer att bli överlycklig över.

Ha en fin torsdag!

Foto: privat

Kommentarer :

#1: Sandra

Vilka fina presenter du har pysslat ihop! Kram Sandra

skriven
#2: Lotta

vilken kanonpresent, kommer säkerligen uppskattas av fröknarna!! kraaaaaaaaaam

skriven
#3: Madde

Jättesöta presenter du har pysslat ihop vännen! Fröknarna blev alldeles säkert glada! Kram/Madde

skriven
#4: dahlarna

Det blir ju superbra presenter! Jag skulle bli jätteglad om jag fick något sådant. Vad du är duktig!! Jag har också beställt de där fina dekorationspinnarnan från Perlan. Får kanske leveransen imorgon... :-) Kolla in på min blogg så får du se vad vi köpte till dagisfröknarna. Vi var några som gick ihop.

Kram!

skriven
#5: Lotta

tack gumman för din söta kommentar! ha en toppenfredag du ocksa och trevlig helg!!!!

skriven
#6: Malin

Åhh så fint det blev! Kram

skriven
#7: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken söt present! Jättefint du har gjort!

skriven

Kommentera inlägget här :