Myggbiten?

Gratisprover gillar vi och i dag fick jag en provförpackning av salubrin special i brevlådan. Jag klickade hem den i måndags och fick den redan i dag, så nu är vi rustade inför sommarens myggbett. På lördag åker jag och sessorna till mina hemtrakter och där brukar det krylla av mygg. Om du vill ha ett eget gratisprov kan du gå in här. Bor du i en del av landet där det inte finns mygg kan jag tipsa om att denna produkt hjälper mot alla sorters insektsbett och den lär även vara bra om du blivit bränd av nässlor eller maneter.



Bilden lånad från salubrin.se

Kommentarer :

#1: Pysselprinsessan

Det måste jag klicka hem! Jag brukar alltid få rejäla bett i början av sommaren!

Kramar

skriven
#2: Jeanette

Åh, vad kul att ni hittade ett hus! Hoppas ni kommer trivas! Blir nästan lite avis på att ha ett helt hus att styra upp efter egen smak;)

Ha det så gott på sommarlovet:)

Kram kram

skriven
#3: Monika

Kul grej. Provade att klicka hem den få se om man får nån i brevlådan. Här börjar det komma lite små knott och jättemygg. Tack för tipset!!

skriven

Kommentera inlägget här :