Snabb IKEA-leverans

På väg hem från utlandssemester och flyget från Arlanda passerade min kära lillasyster och hennes kille IKEA i eftermiddags. Snäll som min syster är tänkte hon såklart på mig och ringde för att höra om det var något jag ville ha därifrån. Såklart finns det massor jag vill ha, men med tanke på att de bara färdades i en liten Toyota Aygo blev min önskelista till sist så här:

Klockan var runt tre när syster yster ringde och alla grejerna levererades direkt in i hallen vid sjutiden nu i kväll. Det kallar jag snabb leverans det! Ett par före och efter bilder på våra köksstolar tänkte jag bjuda på:


Hur våra stolar sett ut fram till i dag syns på stolen till höger, visst blev det skillnad??


Det känns så bra att kunna ställa in fräscha stolar i nya köket på lördag :-)

Självklart ska vi göra en egen IKEA-resa inom en snar framtid, men fram till dess är jag väldigt nöjd med dagens inköp.
Fem dagar kvar nu... flyttfebern börjar stiga här hemma!

Kommentarer :

#1: Malin

Myyycket bättre med de svarta! Kram

skriven
#2: Annette

Det blev snyggt med svarta dynor. Lycka till med flytten!

Annette

skriven
#3: Sandra

Det blev en fin skillnad! Vad spännande att flytten närmar sig och vad lyxigt att ni kommer att få balkong! Kram Sandra

skriven
#4: dahlarna

Ja - vad stor skillnaden blev! Svarta stolsdynor var jättesnyggt! Sååå spännande med flytten! Ser verkligen fram emot att få se bilder på boendet sedan!!! KRAMISAR!

skriven
#5: Isabels värld

Ikea är alltid trevligt =) Fiiint det blev med de svarta dynorna!! Natti natti

skriven
#6: Camilla

Snyggt med svarta dynor!

Åhåå.. vad spännande. Snart är ni i ert nya fina hus :D

skriven
#7: Lina

Ja alltså du har tur ibland du! vilken snäll syster som sprang med din handlingslista i högsta hugg ;)

skriven

Kommentera inlägget här :