En första smygtitt!

Jag har hunnit fota en hel del bilder, men då kameran blev full laddade vi in dem i svärföräldrarnas dator och har inte fått dem hit ännu. Nu i kväll fick vi äntligen internet att fungera så nu passade jag bara på att ta några snabbisbilder att visa här på bloggen ;-)

Först ut är ena köksbänken med de tre fönstrena som nu pryds av de nybeställda Mairorullgardinerna.



Min kära syster gav oss disksetet från Cult i inflyttningspresent. Vem tror ni blev gladast? Jag eller Mathias?!



Vardagsrummet har vi målat vitt med en mörkgrå fondvägg. Plasten på fönsterbrädan är såklart ingen ny inredningsdetalj utan M ska måla brädorna mellan fönstren...



Halva vardagsummet igen. Inga gardiner har jag fått upp ännu, men jag har så svårt att bestämma vad jag vill ha. "Var har ni vardagsrumsbordet då?" frågade M:s bror häromdagen. På IKEA såklart!



Mitt "tända och vända" som jag fyndade när jag och sessorna var hos mamma tidigare i somras.



Arbete pågår i Emmys rum och passagen utanför. Här har vi satt upp en vägg och satt igen akvariehålet de förra ägarna hade.



Samma vägg från andra sidan.



Med havsutsikt måste vi såklart ha en fyr.



Det var alla bilder för i kväll. Fler kommer, tro mig!
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Madde

Gud, vad fint ni redan har det! Längtar verkligen efter att få se det i verkligheten! Kram

skriven
#2: Jenny

Hej och välkommen tillbaka!! Har saknat dig här ju! Och så fint ni fått det. Köket med gardinerna var ju bara så snyggt och vilka fönster i vardagsrummet! Snacka om att få in ljuset! Men förstår att det måste vara rätt svårt att bestämma vad man ska ha för gardiner...

Fortsätt att spruta ut bilder. Jag vill se ALLT! =) Många kramar Jenny

skriven
#3: Carola

Ååå va trevligt att ni kommit igång och börjat att få lite ordning:)Fint har du också:)god smak tycker jag Kram och jobba inte ihjäl er nu bara:)

skriven
#4: dahlarna

ÅHHHHHHHH vad kul att få se bilder från ditt nya hem!!!! Välkommen tillbaka på bloggen! Har saknat dina inlägg! :-) Vilken fint & fräscht kök! Var det så när ni flyttade in? Gardinerna blev superfina!!! Läääängtar efter att få se mer bilder från ditt hem! :-) Är på semester nu & tid vid datorn är verkligen minimal. KRAMISAR!!!!

skriven
#5: Mari

Kul att få se bilder från Ert nya hem. Gillar verkligen Mairo rullisarna. Vilket härligt fönster ni har i rummet. Förstår att det tål att tänkas på vilka gardiner du ska ha, man vill ju behåll det ljusinsläppet. Bra att bo in sej ett tag innan man handlar.......Tack för titten!

skriven
#6: Lala

Vad fint ni har! Härligt med så mycket fönster!!

skriven
#7: annelie

Men vad kul att få se lite från ert nya hem.

Gardinerna i köket passar ju perfekt och så spännande att få se vardagsrummet när det nya bordet är på plats.

Ibland önskar jag att vi skulle flytta. Då skulle jag sälja det mesta för att sedan kunna skaffa nytt till det nya hemmet.

skriven
#8: Malin Inspiration & design

Vad fiiint! Rullisarna blev ju perfekta där ju. :) Jag tröttnar aldrig på det mönstret känns det som. :) Tror jag ska sy mig ett par kuddar i det tyget med. Tända & vända setet är så snyggt, lite Cult Design över det. :)



Ha det så fint i sommarvärmen! Kram Malin

skriven
#9: Anna

Dahlarna: Jo, köket var så när vi flyttade in. De förra ägarna renoverade det 2005, så det känns skönt att slippa just den renoveringen på ett tag...

skriven
#10: Kristina

Hej Åh vad fint ni verkar ha fått det på så här kort tid, jag blir riktigt avis längtar till vi oxså får oss ett hus men det lär väl dröja. Glöm inte bort oss på vittervägen ni är ju välkommna att hälsa på när som helst. Kristina

skriven
#11: Pysselprinsessan

Hej! Vad roligt att du e tillbaka! Å vad fint ni fått i vardagsrummet! Det blev ju riktigt luftigt och fint med de nya färgerna! Å Mairogardinerna passade ju perfekt! Bra köp!! :)

Kramar

skriven
#12: jenny

vad fint ni gör och har fått i huset. kul att få se lite bilder:) Kram/jenny

skriven
#13: Sandra

Åh så roligt att få se bilderna från erat nya hus, det ser hur fint ut som helst! Kram Sandra

skriven
#14: Lotta

sa fiiiint det blivit i ert nya hem!! har kikat runt nu och kollat ifatt.. barnens rum blev ju ocksa kanon!! maste vara underbart att bo i hus!!

skriven

Kommentera inlägget här :