Stora sessans rum

Min stora E fick lite grejer till sitt rum också. Först ut är Expedithyllan:

image59

Mammutpallen som syns i ena hörnet och ännu en till följde även med hem. Nya kuddar och sängkläder till fina sängen blev det också. Hon älskar grönt, så många detaljer går i den färgen i hennes rum.

image60

Liten närbild på kuddarna, de gröna är alla tre nyheter inom serien Våren:

Det var allt från E:s rum just nu. Det blir visst några inlägg nu i eftermiddag/kväll, men jag har ju lovat att visa allt jag köpte och det kommer lite mer senare också.

Kommentarer :

#1: Fridasfunderingar

Vad roligt med så många inlägg!
Läser vartenda ett man varit lite dålig på att kommentera: Förlåt!
Nu har jag dock lagt lilleman så då fick jag lite tid för mig själv (om han somnar).
Härligt rum!

skriven
#2: Anna

Frida: Jag har full förståelse för om du inte alltid kommenterar, för så blir det för mig ibland också ;-) Kul att du läst och tittat! Jag håller tummarna för att din lillkille somnar så att du får en härlig egen mammastund. Kram på dig!

skriven
#3: Malin

Lite rosa här med ser jag:P kram

skriven
#4: jenny

vilket mysigt rum stortjejen har, bra förvaring med expedithyllan som jag kan tänkas behövs i ett barnrum:-)
Kram/jenny

skriven
#5: Anna

Jenny: O ja, massor med bra förvaring behövs i ett barnrum så expedit är perfekt! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :