Piffat med Bamse

Som jag skrev häromdagen blev jag inspirerad av badrumsspecialen i nyaste numret av Family Living. Jag rensade ena badrumsskåpet och fick på så sätt bort en massa flaskor som stod uppe på det. På en av bilderna i tidningen hade de ställt flaskor från Bamses barnserie på en hylla och eftersom vi redan hade en flaska hemma såg jag till att den fick två kompisar som sällskap uppe på vårt badrumsskåp. De har så fina färger tycker jag, så det blev en mysig färgklick i badrummet. Bredvid dem ställde jag några ljus som blev över efter lilla E:s dop.

image97

image98

Vår kamera har som sagt sett sina bästa dagar som ni ser och som jag påpekat förr, men jag hoppas ni står ut med bildkvaliteten ändå ;-) Nu ska jag hoppa i säng! Godnatt på er!

Bilderna: privata

Kommentarer :

#1: pia

precis! väldigt snygga färger på de där flaskorna, mina ungar vill alltid ha dem när vi är på apoteket...Fint blev det!
kram

skriven
#2: jenny

dom är verkligen söta de där flaskorna...synd att man inte har några barn än som man kan köpa till. kanske sambon vill ha en?;)
Nu har jag köpt klockan + en väggvas i samma serie.Bilder kommer sen när det är klart.Kram/jenny

skriven
#3: Sofie

Vad sött med Bamse-flaskorna :) Kul idé! Och snygga ljus där också... grönt och rosa är fint ihop. Kram på dig!

skriven
#4: Lisa

Tjusigt! Fina färger på både flaskor och ljus! Dina gardiner gillar jag skarpt, som du hade i förra inlägget! :D

skriven

Kommentera inlägget här :