På söndag kanske...

...jag, lilla E och min kära syster ska åka till IKEA i Sundsvall om inte vädret ser ut att bli allt för dåligt. Förra året blev det inte en enda IKEA-resa (men visserligen tre omgångar handla hemma), så nu har jag massa shopping där att ta igen. Eller hur?!

Här är lite av det jag tänker kika på och som jag hoppas hamnar i min shoppingvagn:


image42image43image44image46image47image49
Bilderna är lånade från ikea såklart.
Nu får vi hålla tummarna för att vädret lämpar sig för bilkörning på söndag, annars försöker vi som sagt var att åka någon dag nästa vecka i stället. Men, ni vet hur det är - när man väl är på väg till favoritvaruhuset vill man dit på en gång!

I morgon kväll är vi bjudna på middag hos kära vänner, så det ser vi fram emot hela familjen. Nu väntar jag på kvällens omröstning i Let's Dance och sen hoppas jag att lilla sessan precis som jag vill sova. Sov gott och ha en bra lördag!

Kommentarer :

#1: jenny

lyckos dig som ska fara på ikea *avis*
visst är det tråkigt att det inte finns närmare.
Du uppdaterar väll här sen på alla fynd du gjort:-)
kram/jenny

skriven
#2: Anna

Ja, det är så trist att det inte finns ett litet IKEA här i Umeå... eller bara tio mil bort åtminstone. Det hade ju varit drömmen!
Jag ska absolut uppdatera här och visa vad jag hittat.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :