...och så sovrummet

Nu börjar jag bli klar med att visa allt som inhandlades på IKEA i söndags, men först tänkte jag visa vårt sovrum. Du som inte kikat in här i går får gärna scrolla ner för att se tidigare inlägg. Kommentera gärna - jag blir som alltid jätteglad ;-)

Först ut är en bild där vår sänghimmel syns. Den har suttit uppe i snart tre år och jag börjar fundera på att plocka ner den, men samtidigt är det rätt så mysigt att ha den kvar.

image63

Till sängborden Aneboda köpte jag Lampan som så många andra har samt en vas med en liten kvist från blomsterkvisten Våren i.

image64

De bruna kuddfodralen hade vi sen tidigare, men de får nu sällskap av dessa randiga.

image65

Sänggaveln har min M snickrat ihop själv och lilla nallen som sitter på kanten fick jag av honom när jag tog min lärarexamen och den bara måste få hänga med än.

Till sist två klickbilder på ett av sängborden och klädskåpet, båda Aneboda.

 

Lilla E:s spjälsäng finns såklart också i vårt sovrum, men hennes hörna har jag inte hunnit fotografera än. Just nu ligger hon där och sover sött, så jag ska passa på att ha lite egentid en stund nu. Ha en bra onsdag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lina

Vad gullig du är som gör smygreklam för mig! Du fick då riktigt snyggt du med, med dina ikea-saker. Å hyllan i E:s rum blev din! Kramis

skriven
#2: Johanna

Så mysigt ni har det! Snygg lampa!

skriven
#3: Jenny

Tack för att vi fått se vad det blev för grejer från din Ikea-shopping. Och det blev ju en hel del, jättemånga fina inredningsdetaljer! Expedit-hyllan har vår lillasyster med på sitt rum. Otroligt praktisk och samtidigt snygg med. Vad kul förresten att jag kunde inspirera dig med mina döskallar på garderoberna. Du får härmas hur mycket du vill. Då blir jag bara mallig. *ler*

skriven
#4: Anna

Lina: Ja, vad gör man inte för syster yster?!

Johanna: Tack! Vad kul att du tycker vi har det mysigt :-) Det värmer!

Jenny: Varsågod ;-) Det är bara kul att visa vad man shoppat i favoritvaruhuset som tyvärr ligger allt för långt bort. Jag håller med om att Expedit är riktigt praktisk, eftersom de små når till varenda hylla. Min stortjej tyckte det var så kul att hjälpa mamsen att fylla alla hyllor. Nu får vi se om hon kan hålla ordning också. KRAM

skriven
#5: Sofie

Tack för din kommentar hos mig!

Vilket mysigt sovrum ni har. Och vad duktig han är som snickrat sängramen själv :) Den var riktigt fin. Det där Aneboda-klädskåpet ha vi me´! Tycker det är så himla nätt och sött :)

Kram, Sofie.

skriven
#6: Jeanette

Så mysigt! Gillade de randiga kuddarna skarpt! Tror vi har klädskåpen med, men vi har två st som badrumsskåp:) Många användningområden!
Jätte fin blogg,
kram kram

skriven
#7: Malin

Åhhh vad fint och harmoniskt du har det! Super! Kram

skriven
#8: Anna

Sofie: Ja, jag har nästan en lightversion av Martin Timell här hemma :-D Jag håller med om att Aneboda är nätt och sött, framför allt lätt att byta plats på om man vill möblera om.

Jeanette: Kul att du gillar min blogg och de randiga kuddarna! :-)

Malin: Tack för den fina kommentaren - det värmer!

*Kram på er alla*

skriven
#9: Kristina - Kix Inredningskoll

Lampan är jättesnygg och man kan verkligen inte tro att den är så prisvärd som den är!

skriven

Kommentera inlägget här :