Hissgardin

Nu har jag hittat hissgardinen som är som gjord för vårt sovrum. I fredags när jag skulle in på Hemtex för att kika på en duk till min kära mamma och var på väg ut såg jag den plötsligt. Då hängde den praktiskt taget redan i sovrummet, så det var bara för mig att betala och ta hem den :-)

image94

image95

Övriga tyger i sovrummet ser ut så här:

Det blev en mycket mer ombonad känsla i sovrummet nu tycker jag och nog tycker jag mig ha sovit extra gott sedan i fredags, men det kanske bara är inbillning?!

Kommentarer :

#1: Sandra

Vilket härlig fynd! Kram Sandra

skriven
#2: Pysselprinsessan

Den passade ju perfekt!! Snyggt! Kram

skriven
#3: jenny

håller med. Den passade jättebra i ert sovrum & till kuddarna. hade tänkt gå ner till mias & köpa klockan idag men jag orkar inte. Får se om jag har mer ork imorgon:) Kram/jenny

skriven
#4: Jenny

Hej!! Åh vad fint det blev med hissgardinen i sovrummet. Jag älskar hissgardiner men får liksom lägga lite band på mig. Blir nog inte så snyggt med en hissgardin i varje fönster... Visst är det roligt när man bara springer på nåt så där. Är ju så jobbigt att springa runt och leta efter en bild man har i huvudet. Ofta hittar man ju inget då... Skitsnyggt blev det i alla fall!

Kram på dig!

skriven
#5: Madde

Jättesnyggt Anna! Du har verkligen öga för inredning! Kram

skriven
#6: Sandra

Svar: Jo visst är den. Det blir nog att köpa den ändå, synd bara att Ikea ligger så långt bort! Kram Sandra

skriven
#7: Anna

Madde: Tack så jättemycket vännen! :-)

Er andra har jag svarat på era bloggar. KRAM på er alla goa bloggvänner ;-)

skriven
#8: Maja

Vilken snygg hissgardin du hittade! Kram Maja

skriven

Kommentera inlägget här :