Fel mått

Tyvärr tyvärr blev det inte alls nåt bra med mattan Våren som M köpte och det är helt och hållet mitt förrvirrade fel. Jag hade skrivit helt fel mått på lappen han fick med sig, så det var en liten pluttmatta på 60x90 cm han kom hem med. Så typiskt!!! Vi får alltså fortsätta leta matta till hallen och så får vi ha lilla våren nedanför utgången till uteplatsen. Det blir nog bra det med, även om det inte blev som vi tänkt oss från början.

M kom även hem med två korgar, en vas, blompinnar och hyllan Lerberg som min mormor ska få i födelsedagspresent om en månad. Mamma hade visat henne min blogg och när mormor såg hyllan i vårt badrum tyckte hon att den skulle passa i deras duschrum men så sa hon "man kommer sig ju aldrig till IKEA". Mycket passande att M då skulle till Sundsvall i dag, för det är klart att mormor ska få sig en hylla hon också :-)

Hoppas ni har en mysig alla hjärtans dag allihop! Min AKJ fyller 28 år i dag, så återigen grattis till dig gumman!

Kommentera inlägget här :