Din sko - mina skor

Som småbarnsmamma kan man behöva få vara för sig själv en stund så i eftermiddags passade jag på att ta mig en egen shoppingtur till Strömpilen. På Din Sko hade jag tur och hittade två par skor. Först ut är ett par vita sneakers som jag betalade 299 kr för. Jag kan riktigt se mig själv studsa fram i dessa senare i vår när jag är ute och drar barnvagnen.

image72

Sen hade jag även tur att hitta dessa svarta vinterstövlar på rea, 150 kr betalade jag för dem.

image73

Alltid kul med lite nytt även till fötterna! Håret fick sig också en uppfräshning, för jag slank in på en drop in-tid och fick håret toppat. Hela fem centimeter kortare blev det, så nu känns det så härligt så :-) En härlig kopp gott kaffe fick jag hos frissan och att bara få smutta på det i lugn och ro medan någon fixar ens hår är riktig mammalyx. Vilken härlig fredag eftermiddag!

Nu blir det Let's Dance och lite fredagsmys. Ha en härlig fredagkväll!

Kommentarer :

#1: Sofie

Vad du fyndat. Snygga skor! Skönt med en klippning och göra sig lite vårfräsch :) Trevlig helg! Kram, Sofie

skriven
#2: Anna

Sofie: Ja, jag känner mig nöjd på alla sätt och vis :-) Trevlig helg till dig också! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :