Äntligen koll på tiden

I dag känner jag mig piggare och i förmiddags kände jag att nu fick det vara nog med innesittande, så jag tog mig en tur ner på stan. Det om något är ju en vitaminkick :-) Jag hittade lite smått och gott till hemmet och några av sakerna tänkte jag visa nu.

Först ut är en klocka från Cult Design som jag såg en bild av hos villa elva-kulla i går och då såg jag att den ju skulle passa så bra på vår vägghylla i vardagsrummet. Som tur är hade de ett exemplar kvar på Mias Lustgård :-)

image89

Närbild
image90

På Mias köpte jag också ett underlägg, designat av superduktiga Isa.

image91

Det var allt för nu. Stora sessan har fått hjälp av sin pappa att borsta tänderna och vill nu att mamma ska läsa, så självklart ska jag göra det. Ha en mysig fredag kväll! Kram

Kommentarer :

#1: Fridasfunderingar

Ha en trevlig helg!

skriven
#2: Jennie

Snyggt! Där passar klockan perfekt :)
Underlägget var också fint.
Måste titta vidare i din fina blogg.
Ha de gott och trevlig helg.

skriven
#3: Sandra

Åh vad snyggt med pilasterhylla och Cult Design. Hade inte vi köpt bokhyllan i form av en stege på Ikea, hade jag nog köpt sån hylla. Kram Sandra

skriven
#4: Anna

Frida: Trevlig helg till dig också!

Jennie: Kul att du kikat runt här! Du är så välkommen tillbaka ;-) Trevlig helg!

Sandra: Hi hi... jag hade ingen aning om att sådana hyllor kallas för pilasterhylla, så tack! Man lär sig nåt nytt varje dag heter det ju :-) Stegen ni ska köpa är jättesnygg också tycker jag! Kram på dig!

skriven
#5: jenny

din buse som tog den sista klockan;-) jag har också tänkt köpa en sån att ha i hallen. Men dom får nog in nya ganska fort hoppas jag:) Snyggt blev det!! Trevlig helg!! Kram/jenny

skriven
#6: jenny

ja jag får göra det, annars kommer jag hem till dig och hämtar den;) haha, närå men det kan ju hända att de kanske har nån som hänger på väggen som man får ta annars om de inte har på lagret.Kram

skriven
#7: Josephine

Hihi tack så jättemycket för dina snälla ord i min blogg :)
Snyggt med klockan! =)
Kram, Josephine

skriven
#8: Mia Sätterlund

Härligt underlägg!

skriven
#9: Sofie

Vad härligt med den gröna accentfärgen! Och den där klockan är helt vansinnigt snygg :)

skriven

Kommentera inlägget här :