Jag har miss- och lyckats

Jag har gjort det igen. Trenden bryts inte. Även detta år har jag misslyckats med att få en julstjärna att stå sig ända till julafton. Vilka känsliga små rackare!



Som tur är har jag också lyckats med något i dag. Jag har lyckats köpa färdigt alla julklappar utom en och då lyckades jag även få med mig den fina kudden med stadsmotiv från Hemtex. Hur det gick till vet jag inte... Lätt hänt att det slinker med något man själv vill ha också, eller hur?!



Bilder: privata

Kommentarer :

#1: mallaco

Hahahahahahah, den blomman ser inge glad ut=)

Har sett att min minijulstjärna ser lite trött ut..jag vet inte ens hur jag ska sköta den. Dig är det väl ingen idé att fråga antar jag..hihihi

Den är lite tor på bladen men det är väl bara att vattna antar jag=)



Kram

skriven
#2: mallaco

Hahahahahahah, den blomman ser inge glad ut=)

Har sett att min minijulstjärna ser lite trött ut..jag vet inte ens hur jag ska sköta den. Dig är det väl ingen idé att fråga antar jag..hihihi

Den är lite torr på bladen men det är väl bara att vattna antar jag=)



Kram

skriven
#3: Tjohalias blogg om inredning

Hihi ja det är verkligen lätt hänt för mig också, det finns ju så mycket snyggt som skulle passa bra hemma. Jag har inte vågat mig på en julstjärna än :) Kram Sandra

skriven
#4: Lisa

Naw stackars blomma! :D Jag har en begonia i fönstret som säkert varit död i 2 veckor men det syns inte för den har stelnat.. hahaha! Jadu, jobbet är på en förskola i en stad nära vår, ska bli spännande! Jag har dock inte pluggat klart förrän om 2 år så det är ett vikariat jag sökt under nästa år för då ska jag plugga på distans. Spännande och skönt att slippa CSN lån -om jag nu kan få lite tur på det här med jobb.. :D Ha en mysig kväll!!! Bättre lycka me de andra blommorna! :D

skriven
#5: lotta

jag har inte heller gröna fingrar. men du vilken fiiiin kudde!!

skriven
#6: fru Sätterlund

Stackars blomma ;) Den där kudden ät toksnygg! Måste kila in på hemtex och kolla efter den - tack för påminnelsen :)

Kram Therese

skriven
#7: dahlarna

Så där blir det precis med mina julstjärnor också.... Jag förstår inte... Eller jo - jag har verkligen inga gröna fingrar. Till & med två enar börjar sloka nu....



Det där med att de gärna slinker med något eget känner jag också igen.... Varför blir det så??? Tycker aldrig att man hittar så mycket fint till sig själv, som när man är på jakt efter saker till andra... Lustigt ;-)! Kudden var verkligen jättefin!



Hoppas att ni får en fantastiskt skön & fin julhelg! GOD JUL!!! Ta hand om dig! Vi "hörs" igen om en dryg vecka. Nu tar jag jullov från bloggen (dock ofrivilligt egentligen...). Jag får förhoppningsvis mycket SNÖ istället! :-)

JULKRAMISAR!!!





skriven
#8: Mari

Ser ut som jag varit framme och skött julstjärnan.

Har slutat att köpa dem nu.

Kudden är ju superfin, har oxå fingrat på den.

Det är så olika från Hemtex till Hemtex, i den en vi har här är det ta 2 kuddar betala för 1 och i den andra har dom inte det, undrar vart man handlar då??? Svårt val??? Nä, det slank med några kuddar till häromdagen givetvis.



Kram och ha det så gott!!



Japp!! Tyvärr slinker det ner ett och annat till en själv oxå, jag fick med mej ett par riktigt fina läderstövlar hem igår för en tyvärr rätt dyr summa.

skriven
#9: Petra

Tack, nu börjar jag bli fri från förkylningen. :) Haha stackare, jag lyckas också ta död på mina blommor lätt...:( Kram

skriven
#10: Ellas Inspiration

Jag känner igen det där... Vilken snygg kudde.



Ha det så gott!



Kram Karin

skriven
#11: Annika

Jag gillar verkligen din nya kudde! Det är så mycket man ska hinna med innan jul - vattna blommor dessutom! Inte konstigt att en och annan ser ut som din! ;) Trevlig helg! Kram!

skriven
#12: lotta

Inne för att önska en god jul och ett fantastiskt 2009!!! stor kram!!!

skriven
#13: Malin Inspiration & design

Anna; Tack! Ja det är ju superenkelt. :) Detsamma till dig. Gooo jul & ett gott nytt år! :) Kraam



Du har lika mycket tur med levande växter som jag ser jag hihi..

skriven
#14: Annelie

Jag har slutat köpa julstjärnor. Precis sådär blir mina med... Trist för de är så fina när de är glada.



Vilken jättefin kudde du hittat, den har jag inte sett förut.

Kram

skriven
#15: Bokmalen

Hi,hi, den ser ut ungefär som vår julstjärna. Fast vi har än så länge lyckats rädda den i sista stund några gånger... Får se om den klarar sig till julafton!??? Kramen

skriven
#16: Johanna.B

Ojoj ajaj! Är faktiskt helt ny på det här med julstjärnor så några tips har jag tyvärr inte.. Men kudden var riktigt fin!



Kram

/Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :